اخبار داغ

نارضایتی فرهنگیان چرام از سازماندهی نیروها در آموزش و پرورش شهرستان/وقتی معلمان دبیرستانی در مقطع ابتدایی تدریس می کنند

نارضایتی فرهنگیان چرام از سازماندهی نیروها در آموزش و پرورش شهرستان/وقتی معلمان دبیرستانی در مقطع ابتدایی تدریس می کنند
فرهنگیان چرام با امضا شکوائیه ای خطاب به مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام نارضایتی خود را از سازماندهی نیروها اعلام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از چرام،ساماندهی نیروی انسانی چند سالی است که بدنه آموزش و پرورش را تحت تأثیر قرار داده است و به عنوان پاشنه آشیل این وزارتخانه از آن یاد می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام,

 

,

نیروی انسانی اصلی‌ترین مهره‌های آموزش و پرورش هستند که این سازمان عریض و طویل را در هر شرایطی می‌تواند دچار تغییرات و دگرگونی ‌هایی کند.

,

 

,

اما سوالاتی پیرامون انتقال معلمان از دبیرستان به دبستان مطرح هست که بیان میشود.

,

-آیا نیروهایی که به دبستان منتقل می‌شوند امکان و شرایط تدریس در دوره ابتدایی را دارند؟

,

-آیا نیروهایی منتقل شده توان کافی برای تدریس در دبستان را دارا هستند؟

,

-آیا از لحاظ روحی و روانی معلمانی که تاکنون در دبیرستان مشغول تدریس بودند می‌توانند به دانش‌آموزان ابتدایی آموزش دهند؟

,

 

,

بسیاری از معلمانی که به دبستان معرفی می‌شوند خودشان اذعان دارند که نمی‌توانند در دوره ابتدایی تدریس کنند. حال در این بین معلم، آموزش و پرورش و یا دانش‌آموز آسیب خواهند دید،به طور قطع و یقین نخستین نفراتی که آسیب این جا به جایی را خواهند دید، دانش‌آموزان هستند.

,

 

,

یکی از عوامل نارضایتی فرهنگیان زحمتکش ابتدایی در شهرستان چرام در سال‌های اخیر و بویژه در سال تحصیلی پیش رو ورود همکاران فرهنگی شاغل در مقطع متوسطه اول و دوم به سازماندهی مقطع ابتدایی است.

,

 

,

این فرهنگیان با امضا شکوائیه ای خطاب به مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام که عینا انتشار می یابد اعتراض خود را چنین اعلام کردند:

,

 

,

مدیریت محترم آموزش و پرورش شهرستان چرام

,

احتراما به استحضار می رساند که ما همکاران فرهنگی شاغل در مقطع ابتدایی نسبت به ورود همکاران فرهنگی شاغل در مقاطع متوسطه اول و دوم در سازماندهی و پست بندی مقطع ابتدایی این شهرستان اعتراض داریم.

,

در صورت نیاز و به کارگیری این نیروها تقاضا داریم که این همکاران بعداز سازماندهی همکاران مقطع ابتدایی، پست بندی و سازماندهی شوند تا هیچگونه حقی از همکاران ابتدایی ضایع نشود و عدالت آموزشی و پرورشی برقرار گردد و خواهشمند است همکاری مساعدت و اقدامات قانونی لازم را در این زمینه مبذول فرمائید.

,

 

,

این پایگاه خبری هیچ مسئولیتی در قبال این متن ندارد و آماده هرگونه جوابیه یا پاسخ از سوی مسئولان مربوطه است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه