اخبار داغ

عضو مجمع نمایندگان لرستان در مجلس:

اقدامات بسیج در مقابله با محتکران قابل تقدیر است/سران سه قوه در تامین معیشت مردم حساسیت لازم را دارند

اقدامات بسیج در مقابله با محتکران قابل تقدیر است/سران سه قوه در تامین معیشت مردم حساسیت لازم را دارند
نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس با قدردانی از اقدامات بسیج در برخورد با محتکران اظهار داشت:در وضعیت اقتصادی حساسی که وجود دارد برخی ها بدون توجه به همنوعان خود اقدام به احتکار کالا می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سید حمید رضا کاظمی نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس در گفت وگو با  سفیرافلاک با قدردانی از اقدامات بسیج در برخورد با محتکران اظهار داشت:در وضعیت اقتصادی حساسی که وجود دارد برخی ها بدون توجه به همنوعان خود اقدام به احتکار کالا می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

وی بیان کرد:علی رغم تذکر مراجع تقلید ودلسوزان نظام در خصوص شرایط حساس و وضعیت خاص اقتصادی برخی مفسدین با اخلال در بازار به دنبال فشار بر مردم هستند.

,

 

,

کاظمی تاکید کرد: بسیج در این راستا به مانند هشت سال دفاع مقدس در جنگ اقتصادی با اولویت اقتصاد مقاومتی وبرخورد با محتکران وارد میدان عمل شده که این اقدام باعث خشنودی ورضایت مردم شده است.

,

 

,

این مسئول با بیان اینکه کشور ما در این پیچ اقتصادی با موفقیت عمل خواهد کرد گفت:احتکار در این شرایط به نفع جامعه نیست و قوه قضاییه بایستی با مفسدین برخورد قاطعانه کنند.

,

 

,

وی ادامه داد:دولت در این خصوص بایستی با بستن محفظه های اختلاس و فساد اقتصادی راه را برای اقتصادی پاک فراهم کنیم.

,

 

,

عضو مجمع نمایندگان لرستان در مجلس اظهار داشت: با ابلاغ بسته های جدید ارزی دولت شاهد آرامش نسبی در بازار هستیم و در این خصوص تعزیرات حکومتی با اطلاع رسانی شیوه برخورد با سواستفاده کنندگان اقتصادی مردم را نسبت به چگونگی برخورد قانون با مفسدین آشنا می کند.

,

 

,

کاظمی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی قوای سه گانه نسبت به تامین معیشت مردم برنامه ریزی لازم دارند افزود:جلسات هفتگی قوای سه گانه وحساسیت بالایی که نمایندگان مجلس در خصوص مسائل ومشکلات اقتصادی دارند باعث شده تا مردم هم با دقت نظر بیشتری نسبت به رصد مسائل اقدام کنند.

,

 

,

نائب رئیس کمیسیون شوراها وامور داخلی مجلس با بیان اینکه مردم مشکلات زیاد اقتصادی را تحمل می کنند افزود:دولت دراین خصوص با بازبینی در تصمیمات اقتصادی با اولویت اقتصاد مقاومتی نسبت به خنثی سازی توطئه های دشمنان نظام اقدام کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه