اخبار داغ

امام جمعه بخش گلستان:

قرآن همه مسلمانان دیروز و امروز و فردا را به چنگ به ریسمان الهی توصیه می کند/ اتحاد لازمه پیروزی در برابر مشکلات و بلایا است

قرآن همه مسلمانان دیروز و امروز و فردا را به چنگ به ریسمان الهی توصیه می کند/ اتحاد لازمه پیروزی در برابر مشکلات و بلایا است
امام جمعه بخش گلستان گفت: برای گذر از مشکلات کنونی در کنار اعتصام فردی به دین و التزام عملی به آن لازم می باشد که همه یکدل و متحد باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین نورپور امام جمعه بخش گلستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه در خصوص اهمیت مسئله وحدت به ویژه در برهه زمانی کنونی، بیان داشت: یکی از مسائلی که اسلام به آن اهتمام زیاد قائل است، مسئله وحدت و انسجام انسانی است.

وی در ادامه با بیان اینکه منشاء اختلاف در بین مسلمانان دوری از خداوند می باشد، تصریح کرد: آیه شریفه (آل عمران 103) به همه مسلمانان دیروز و امروز و فردا دستور می دهد برای رفع و دفع تفرقه و آتش اختلاف همگی به ریسمان خدا چنگ بزنید و متفرق نشوید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,
,
,

حجت الاسلام والمسلمین نورپور اسلام را دین الفت آئین محبت، اخوت و برادری برشمرد و گفت: بدون تردید در سایه اسلام، دشمنان دیروز به برادران دلسوز و ایثارگر تبدیل شدند و برای اسلام و مسلمین افتخارات زیادی آفریدند.

,

وی همچنین به حدیث « وَ عَلَیْکُمْ بِکِتَابِ اللَّهِ فَإِنَّهُ الْحَبْلُ الْمَتِین... » از امیرالمومنین (ع) اشاره کرد و اظهار داشت: امام علی (ع) در این حدیث به روشنی مسلمانان را برای رفع و دفع بلایا و مشکلات به انس با قرآن و چنگ زدن به  ریسمان الهی توصیه می کند.

,

امام جمعه بخش گلستان درپایان باتوجه به لزوم وجود اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولان در برابر مشکلات و تهدیدهای دشمنان، خاطرنشان کرد: خلاصه کلام این است که در کنار اعتصام فردی به دین و التزام عملی به آن لازم می باشد که همه یکدل و متحد باشند و به حبل الله که دین و اهل بیت و قرآن باشد چنگ زده تا از قعر، چاه طبیعت و خطر ضلالت و گمراهی و هلاکت نجات پیدا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه