اخبار داغ

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری:

نیروهای جان برکف بسیج با شناسایی محتکران خدمت بزرگی به کشور می‌کنند/ خواستار ورود جدی دولت و قوه قضاییه هستیم

نیروهای جان برکف بسیج با شناسایی محتکران خدمت بزرگی به کشور می‌کنند/ خواستار ورود جدی دولت و قوه قضاییه هستیم
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نیروهای جان برکف بسیج با شناسایی محتکران خدمت بزرگی به کشور می‌کنند‏.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به شناسایی محتکران توسط بسیج اظهار کرد: با توجه به شرایط کشور و جنگ اقتصادی که با مستکبران عالم داریم، این جنگ اکنون وارد مرحله جدیدی شده و در این راستا همه مردم و مسئولان باید آمادگی کافی برای مقابله با این فتنه اقتصادی غرب داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: در چنین شرایطی لازم است تا نیروهای نظامی و انتظامی با سودجویان برخورد جدی داشته باشند و اجازه سوء استفاده از نیازهای مردم را به آنها ندهند.

,

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هرگونه اقدامی که آرامش بازار را بهم بزند، اقدامی خیانت بار و در راستای خدمت به جبهه استکبار است، ابراز کرد: یکی از این نوع اقدامها مسئله احتکار است، کسانی که در چنین شرایطی با انبار کردن کالاهای مورد نیاز مردم برای گرانتر شدن این کالاها اقدام می‌کنند، در جهت خدمت به دشمنان کشور در عرصه جهانی قدم برمی‌دارند.

,

وی بیان کرد: نیروهای انقلابی اعم از بسیج، نیروی انتظامی و همچنین سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات موظفند تا با شناسایی این دسته از اشخاص به صورت جدی با آنها به مقابله بپردازند.

,

آیت‌الله حاج‌ابوالقاسم با بیان اینکه مردم نیز در این شرایط باید آرامش خود را حفظ کنند، عنوان کرد: مردم اطمینان داشته باشند که این توطئه‌های اقتصادی دشمن به طور یقین به جایی نخواهد رسید.

,

وی با اشاره به وظایف دولت و دستگاه قضا در این شرایط خاطرنشان کرد: دولت باید با تخصیص منابع و حمایت‌های مالی دقت نظر کافی را در خصوص تنظیم بازار به خرج دهد و در نوع هزینه کرد اموال دولتی نظارت کافی را داشته باشد.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شناسایی متخلفان باید در دستور کار دولت نیز قرار گیرد، اظهار کرد: دستگاه قضایی نیز باید با اهتمام بیشتر وارد این موضوع شده و برخورد قاطعی با مختلفان داشته باشد تا ما شاهد تکرار چنین صحنه‌هایی نباشیم.

,

وی تصریح کرد: بسیج به عنوان لشکر مخلص الهی از ابتدای انقلاب تاکنون در همه جا حضور داشته و درخشیده است و اکنو نیزن شاهد کمک بسیج در شناسایی محتکران هستیم.

,

آیت‌الله حاج‌ابوالقاسم بیان کرد: نیروهای جان برکف بسیجی با شناسایی کسانی که در صدد اختلال در جریان آرام اقتصادی کشور هستند، می‌توانند خدمت بزرگی به انقلاب، کشور و مردم داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه