اخبار داغ

خندوانه، برنامه‌ای که تخریب را جایگزین سازندگی ذهن و فرهنگ کرده است

خندوانه، برنامه‌ای که تخریب را جایگزین سازندگی ذهن و فرهنگ کرده است
مضمون و محتوای اجراهای سری دوم خنداننده شو در خندوانه به شکلی تغییر یافته است که اغلب خانواده‌های بهارستانی مخالف تماشای این برنامه توسط فرزندانشان می باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بهارستانه، برنامه‌ها و سریال‌های تلویزیونی و تیکه کلام‌ها و جمله‌های جالب و گاهاً خنده‌دار آن‌ها از گذشته مورد توجه ویژه مردم ایران بوده و اغلب این جملات به زندگی روزمره مردم ورود می کند و برای مدت‌های طولانی بر سر زبان‌ها می افتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  بهارستانه,

شهروندان شهرستان بهارستان نیز از این قاعده مستثنی نمی باشند و با حضور در بین آن‌ها یا سر زدن به صفحات و کانال‌های مجازی شهروندان بهارستانی می توانید به روشنی به این موضوع پی ببرید که حرف‌ها و رفتارهایی که در سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی تبلیغ می شوند، به سادگی به زندگی روزمره مردم ورود پیدا می کنند و گاهاً به بخشی از فرهنگ و حرف‌های محاوره‌ای آن‌ها تبدیل می شود.

,

حال سئوال اینجاست که باتوجه به شرایط مذکور، آیا استفاده از ادبیات نادرست و حرف‌هایی که اغلب مناسب سن نوجوانان و دانش آموزان بهارستانی نمی باشد یا حرف زدن از مواد مخدری نظیر گل و LSD آن هم در برنامه‌ای مثل خندوانه که طیف عظیمی از قشر جوان بیننده آن می باشند، به جا و درست می باشد؟

,

امروز با زدن گشتی در سطح شهرستان بهارستان به خوبی متوجه این امر می شود که بسیاری از جوانان درحال صحبت کردن در خصوص رفتارهای تبلیغ شده در خنداننده شو نظیر مصرف ماده مخدر گل می باشند و باتوجه به این موضوع که هرنوع حرف از زدن از یک  موضوع نادرست تبلیغ آن می باشد به خوبی می توان نتیجه چنین شرایطی را پیش بینی کرد.

,

همچنین حرف زدن با صراحت و حتی با کنایه در خصوص مسائل جنسی نیز یک تهدید برای تحریک قشر نوجوان و حتی جوان برای دنبال کردن ریشه چنین حرف‌هایی می باشد و در واقع از این طریق رسانه ملی به ابزاری برای زمینه سازی آسیب‌های اجتماعی تبدیل می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه