اخبار داغ

شهردار بردسکن:

آینده بردسکن، یک منطقه زیبا در دل کویر خواهد بود

آینده بردسکن، یک منطقه زیبا در دل کویر خواهد بود
شهردار بردسکن توجه به زیرساخت ها در حوزه شهرداری را یکی از مأموریت های مهم شورای شهر و شهرداری بردسکن دانست و گفت: شهرداری برای عمران و آبادانی شهر بردسکن برنامه دارد و آینده این شهر یک منطقه زیبا در دل کویر خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین مدیح، در گفت وگو با خبرنگار یار خراسانی، اظهار داشت: مسیر پیاده رو جنوب شهر که در دو طرف بلوار شاهد در دست انجام است 2 کیلومتر طول دارد و تاکنون بیش از 9 میلیارد ریال هزینه شده است و بزودی به بهره برداری می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی توجه به زیرساخت ها در حوزه شهرداری را یکی از مأموریت های مهم شورای شهر و شهرداری بردسکن دانست و خاطرنشان کرد: پیست دوچرخه سواری، محل تردد افراد نابینا و نیز محل پیاده روی خانواده ها از برنامه های مسیر جاده سلامت در جنوب شهر بردسکن است.

,

شهردار بردسکن با بیان اینکه ساخت پارک مشاهیر در قسمت 13 آبان بردسکن از جمله طرح های شهرداری است که بزودی کار طراحی و جانمایی پارک در این منطقه آغاز می‌شود، تصریح کرد: حضور شهردار و اعضای شورا در سطح محلات، مساجد و تکایا یکی از برنامه های شورا و شهرداری است که به‌صورت چهره به چهره با همشهریان در مناطق مختلف شهر در حال اجرا است.

,

وی تکمیل کارخانه آسفالت شهرداری را مورد اشاره قرار داد و اذعان کرد: کارخانه آسفالت بردسکن بدون هیچ آلودگی محیطی با تولید آسفالت با کیفیت فعالیت می کند که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تمامی خیابان ها، میلان های فرعی و اصلی در منطقه اندیشه، امام علی، قدس و عصمت آباد آسفالت می شود.

,

مدیح با بیان اینکه شهرداری برای عمران و آبادانی شهر بردسکن برنامه دارد و آینده این شهر یک منطقه زیبا در دل کویر خواهد بود، عنوان کرد: انتظار ما از همشهریان ارائه نظر و پیشنهاد و نیز همکاری در پرداخت به موقع عوارضات به شهرداری است.

,

شهردار بردسکن در پایان از تکمیل کشتارگاه دام بردسکن و رفع معایب آن خبر داد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه