اخبار داغ

استاد بهارستانی در منزل خود به قتل رسید

استاد بهارستانی در منزل خود به قتل رسید
جسد عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ساکن شهرستان بهارستان توسط نیروهای پلیس در منزل مسکونی‌اش کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بهارستانه، جسد یکی از اساتید دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر که ساکن شهرستان بهارستان بود، توسط نیروهای پلیس شهرستان یک روز پس از مرگش در منزل مسکونی‌اش کشف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  بهارستانه,

بنابر این گزارش ساکنان یک مجتمع مسکونی در شهرگلستان شهرستان بهارستان با پلیس تماس گرفته و از بوی تعفنی که از طبقه اول ساختمان به مشام می رسید شکایت کردند، که مأموران نیروی انتظامی به سرعت جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند و پس از انجام بررسی‌های لازم با جسد مرد 61 ساله‌ای در داخل واحد مسکونی مواجه شدند.

,

به گفته مأموران نیروی انتظامی شهرستان بهارستان بررسی‌ها و مشاهدات انجام شده، حاکی از آن است که جسد متعلق به یک استاد دانشگاه بوده که دکترای مدیریت بازرگانی داشته و  همچنین عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر نیز بوده است.

,

همچنین گفتنی است که پزشکی قانونی شهرستان بهارستان نیز زمان مرگ این استاد دانشگاه را 36 ساعت قبل از کشف جسد اعلام کرده و همچنین علت اولیه مرگ اصابت جسم نوک تیز به قفسه سینه مقتول اعلام گردیده است.

,

اگرچه به گفته نیروهای انتظامی و شاهدان حاضر در محل منزل مقتول بهم ریخته بوده است اما هنوز مشخص نشده که سرقتی از منزل وی رخ داده یا نداده است و این موضوع به زودی و بعد از انجام تحقیقات و بررسی‌های دقیق مشخص می گردد.

,

درپایان لازم به ذکر است که سالم بودن درهای ورودی خانه فرد کشته شده حکایت از حضور یک آشنا در منزل مسکونی وی دارد، که همین امر سرنخی برای انجام دقیق‌تر و روشن‌تر تحقیقات پلیسی به شمار می رود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه