اخبار داغ

نماینده تربت حیدریه:

۹ میلیارد دلار مفقود نشده است/ برخی التهابات جامعه منجر به انعکاس نادرست اخبار می شود

۹ میلیارد دلار مفقود نشده است/ برخی التهابات جامعه منجر به انعکاس نادرست اخبار می شود
نماینده مردم تربت حیدریه گفت: نماینده ای در مجلس برای اینکه 9 میلیارد دلار برای خود او مشخص نشده که چگونه هزینه شده به اشتباهی کلمه ای بر زبان جاری می کند که موجی از التهابات و خبرهای نادرست را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شکل می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت ؛ سعید باستانی ظهر امروز در همایش تجلیل از خبرنگاران تربت حیدریه اظهار کرد: خبرنگاران بعنوان رکن چهارم دموکراسی در کشور  از جان، مال، آبرو و آزادی خود برای انعکاس عملکردها، مطالبه گری و شفاف سازی گذشتند و همچنان با صلابت و با نشاط مشغول فعالیت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

وی از خبرنگاران بعنوان حلقه بین مردم و حاکمیت یاد کرد و افزود: جامعه ای برآمده از خواست مردم و دارای یک حاکمیت نیازمند انعکاس عملکردها و مطالبه گری است و خبرنگاران در این بین نقش ارتباط ساختاری را ایفا می کنند.

,

سنخگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قرار است بین حاکمیت و مردم ارتباط ساختاری شکل بگیرد باید روابط عمومی دستگاهها اجرایی و سایر نهادها ارتباط مناسبی با خبرنگاران داشته باشند تا ارتباط بین مردم و حاکمیت قوی تر و به مشکلات زودتر رسیدگی شود.

,

برخی التهابات جامعه منجر به انعکاس نادرست اخبار می شود

, برخی التهابات جامعه منجر به انعکاس نادرست اخبار می شود,

باستانی به انعکاس نادرست مطلب اخیر در رسانه ها در خصوص مفقود شدن 9 میلیارد دلار اشاره کرد و افزود: نماینده ای در مجلس برای اینکه این مبلغ برای خود او مشخص نشده که چگونه هزینه شده به اشتباهی کلمه ای بر زبان جاری می کند که موجی از التهابات و خبرهای نادرست را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شکل می دهد.

,

 نماینده تربت حیدریه تاکید کرد: امروز خبرنگاران دچار یک پارادوکس هستند، به گونه ای که از یک سو باید مطالب امیدوار کننده و به دور از التهاب در جامعه منعکس کنند و از سویی دیگر نیاز امروز جامعه شفاف سازی و مطالبه گری است که البته در این بین نباید مطالب غیر مستند و غیر واقعی نیز منعکس شود.

,

وی به رسانه ها توصیه کرد تا به التهابات درونی جامعه دامن نزنند و بیشتر مطالب امیدوار کننده را انعکاس دهند اما نباید از مطالبه گری و شفاف سازی بدون التهاب غفلت شود.

,

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی در بخشی دیگر از سخنان خود به طرح ارائه شده به دانشگاه تربت حیدریه اشاره کرد و افزود: در این طرح از دانشگاه خواسته شده تا استراتژی صنعت و کشاورزی را به نقد بکشانند بگونه ای که با دعوت از متخصصین هر دو حوزه اعم از موافقان و مخالفان، معایب و محاسن هر دو استراتژی را نیز به نقد بکشانند تا از خروجی آن برای توسعه منطقه استفاده شود.

,

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آئین گفت: سال گذشته از مجموع اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون تومانی که برای تکمیل فاز نخست مجتمع فرهنگی هنری پیشکوه در نظر گرفته شده بود، تنها 430 میلیون تومان آن محقق شد که 270 میلیون تومان آن هزینه پیمانکار قبلی شده است.

,

محمد حسن زاده افزود: امسال و از محل اعتبارات سفر استانی ریاست جمهوری 4.5 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه در نظر گرفته شده و امیدواریم  با پیگیری مسئولان شهرستان فاز نخست این پروژه تا پایان پائیز امسال به بهره برداری برسد.

,

در پایان این مراسم از خبرنگاران اصحاب رسانه، مدیران مسئول نشریات داخلی و پیشکسوتان عرصه خبر تجلیل شد.

,

در شهرستان تربت حیدریه علاوه بر فعالیت شش نشریه، دو نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی( ایرنا) و صدا و سیما و همچنین دو پایگاه خبری تحلیلی و چهار نمایندگی از رسانه های فارس، تسنیم، پانا و  شبستان نیز فعالیت می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه