اخبار داغ

فرماندار پیشوا تاکید کرد؛

لزوم نشست مشترک فرمانداران و مسؤولان چهار شهرستان همجوار

لزوم نشست مشترک فرمانداران و مسؤولان چهار شهرستان همجوار
‍ فرماندار شهرستان پیشوا گفت: نشست های مشترک با حضور فرمانداران و مسؤولان شهرستان های همجوار را به منظور تبادل نظر و همکاری منطقه ای دنبال می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تهران نیوز، حسین عباسی در جلسه سلامت و امنیت غذایی شهرستان پیشوا اظهار کرد: در نظر داریم جلساتی را به منظور هماهنگی، هم اندیشی و همکاری بیشتر میان چهار شهرستان پاکدشت، ورامین، قرچک و پیشوا برگزار کنیم تا مباحثی که در حوزه های سرزمینی این مناطق مرتبط و متاثر از یکدیگر است و می توان به صورت مشترک جمع بندی، برنامه ریزی و اجرا نمود را پیگیری کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تهران نیوز,

عباسی با اشاره به نقش سلامت در پویایی فرد و جامعه، افزود: از اعضای کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان انتظار می رود با توجه به تکلیفی که در راستای سلامت افراد جامعه بر عهده دارند، نسبت به سلامت خود و جامعه پیرامونی حساسیت لازم را داشته باشند زیرا لازمه هر نوع خدمت به مردم برخورداری از سلامت جسم و روان است.

,

فرماندار شهرستان پیشوا در ادامه ضمن اشاره به اهمیت سلامت آب شرب، بر لزوم پیگیری و اقدامات لازم جهت واگذاری امور آب شرب روستاهای غیرتحویلی به اداره آب و فاضلاب روستایی تاکید کرد.

,

وی با اشاره به لزوم مرور آئین نامه، فلسفه و شرح وظایف کارگروه سلامت، مشارکت اثربخش و ارائه گزارش ادارات در این جلسه و دیگر جلسات شهرستان را به منظور کارگشایی و راه گشایی مسیر خدمت به مردم ضروری دانست.

,

عباسی با اشاره به معضل سگ های ولگرد در شهرستان پیشوا اظهار کرد: زنده گیری و جمع آوری سگ های ولگرد برنامه جامعی را می طلبد که تحقق آن نیازمند همکاری و تعامل با شهرستان های همجوار است.

,

فرماندار شهرستان پیشوا از ادارات مرتبط خواست تا با صدور اطلاعیه مشترکی در سطح شهر و روستاها و با در نظر گرفتن حساسیت های محلی به اطلاع رسانی در خصوص اقدامات لازم برای سگ های نگهبان و گله از جمله وجود قلاده، واکسیناسیون و… پرداخته و نسبت به جمع آوری سگ های ولگرد اقدام کنند.

,

عباسی اظهار کرد: همچنین انعقاد تفاهم نامه ای میان دهیاری ها و شهرداری با هدف ورود پیمانکار مربوطه به روستاها به منظور زنده گیری سگ های ولگرد ضروری به نظر می رسد تا این مسئله در روستاها نیز پیگیری و نتایج اثربخشی حاصل شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه