اخبار داغ

هشدار فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم به مخلان امنیت اقتصادی جامعه

هشدار فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم به مخلان امنیت اقتصادی جامعه
رئیس پلیس رباط‌کریم ضمن هشدار به قاچاقچیان و مخلان نظم اقتصادی جامعه خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی در صورت مشاهده فعالیت‌های اقتصادی غیر قانونی از سوی افراد سودجو اطلاعات گرانبهای خود را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس منتقل کند تا در امنیت اقتصادی جامعه سهیم شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله زاده پاشاکی فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی رباط نیوز با اعلام خبر توقیف این محموله اظهار داشت: ماموران گشت یگان امداد حین گشت زنی در محورهای اصلی شهر به یک دستگاه خودروی سنگین با یک نفر سرنشین مشکوک شده و آن را متوقف کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رباط نیوز,

وی گفت: مأموران انتظامی در بازرسی از خودرو تعداد ۳۸۴ دستگاه قطعات خودرو خارجی کشف و متهم به نام«م ح» را دستگیر و جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم انتقال دادند.

,

پاشاکی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود اعتراف و در ادامه گفته است محموله قاچاق کشف شده را به صورت غیرقانونی را در یکی از استانهای شرقی کشور بارگیری کرده که قصد را به تهران بزرگ داشتند اما با هوشیاری ماموران پلیس به این امر موفق نشده است.

,

وی تأکید کرد: ارزش ریالی محموله کشف شده توسط کارشناسان این پلیس ۲۰ میلیارد محاسبه و قاچاقچی دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

,

رئیس پلیس رباط‌کریم در پایان ضمن هشدار به قاچاقچیان و مخلان نظم اقتصادی جامعه خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی در صورت مشاهده فعالیت‌های اقتصادی غیر قانونی از سوی افراد سودجو اطلاعات گرانبهای خود را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس منتقل کند تا در امنیت اقتصادی جامعه سهیم شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه