اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:

خبرنگاران در انتقاد مسئولین انصاف را رعایت کنند/ نیازمند توجه به رسانه‌‌ها در رفع نواقص شهری هستیم

خبرنگاران در انتقاد مسئولین انصاف را رعایت کنند/ نیازمند توجه به رسانه‌‌ها در رفع نواقص شهری هستیم
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: خبرنگاران در انتقاد از مسئولین انصاف را رعایت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، رسول اصغرزاده در مراسم روز خبرنگار که صبح امروز با حضور جمع اندکی از اعضای شورای اسلامی شهر، تعدادی از معاونین و روسای سازمان‌های شهرداری و با دعوت از خبرنگاران در سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: رفتار همراه با سعه صدر باید سرلوحه اقدامات رسانه‌ای باشد تا به این ترتیب شاهد تاثیرگذاری بهتر رسانه‌ها باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: فعالیت در عرصه رسانه با توجه به هجمه شدید دشمنان امری سخت و طاقت‌فرسا بوده و باید در این زمینه توجه اهالی رسانه بیش از پیش به موضوعات روز باشد.

,

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه، در مورد انتشار اخبار بدون منابع در برخی رسانه‌ها، گفت: متاسفانه برخی اخبار بدون منبع موثق منتشر می‌شود که نیاز است تا مدیران رسانه‌ها در این مورد توجه داشته و از انتشار چنین اخباری ممانعت کنند تا شاهد خراب شدن جو علیه مسئولین نباشیم.

,

وی، با اشاره به وجود برخی کم‌کاری‌ها و مشکلات در شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه، بیان داشت: برای رفع این مشکلات نیازمند همراهی رسانه‌ها هستیم تا ضمن اصلاح وضعیت، به گفتمان سازی نیز برسیم.

,

اصغرزاده، در پایان سخنان خود، ارتباطات موثر میان رسانه‌ها و مسئولین شهری را رمز موفقیت در عرصه‌های مختلف دانست و خواستار توجه بیشتر رسانه‌ها به عملکرد و نیز کاستی‌های موجود در شهر شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه