اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع):

آمریکایی ها از جنگ های منطقه هیچ بهره ای نبرده اند

آمریکایی ها از جنگ های منطقه هیچ بهره ای نبرده اند
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: آمریکایی ها از همه جنگ هایی که در یمن، بحرین و سوریه شروع کرده اند هیچ بهره ای نبرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک  سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به شرایط سخت امروز کشور گفت: تحریم اقتصادی و فشار از بیرون،عملیات روانی بسیار سنگین و مهیب و میدان کارزار ناشی از سوءمدیریت در کشور باعث به وجود آمدن شرایط سختی در کشور شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: دشمنان حرف براندازی و فروپاشی را بر سر زبان ها انداخته درحالی که واقعیت این است که یک جنگی در منطقه رخ داد؛ عراق، بحرین، یمن و سوریه را در گیر کردند در میدان جبهه مقاومت به میدان داری جمهوری اسلامی داعش از بین رفت و درواقع تهدید به فرصت تبدیل شد.

,

 

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار داشت: یک لشکر بین المللی ۲۵۰ هزار نفری متشکل از فلسطینی، ایرانی،عراقی، سوری، پاکستانی، افغانی، لبنانی و یمنی جایگزین داعش در منطقه شد.

,

 

,

به گفته سردار کشکولی نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل الان هر روز خواهش می کند ایران از مرزهای رژیم صهیونیستی ۸۰ کیلومتر دورتر باشد و عین لفظ آن هاست که ما داریم خفه می شویم و در محاصره هستیم.

,

 

,

فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه آمریکایی ها از همه جنگ هایی که در یمن، بحرین و سوریه شروع کرده اند هیچ بهره ای نبرده اند، گفت: هر روز و هر شب بمباران می کنند اما مردم با ما هستند در لبنان67کرسی از 120کرسی مجلس متعلق به انقلاب اسلامی است.

,

 

,

سردار کشکولی با اشاره به این که آمریکا، اروپا، روسیه، چین و اعراب همه در مقابل ما بودند،خاطرنشان کرد: روسیه و چین دیگر با آمریکا نیستند و بحرین، یمن و عراق با هستند و سه کشور اروپایی فرانسه، آلمان و انگلیس اختلاف مالی و سیاسی با آمریکا دارند.

,

 

,

وی با بیان این که دشمن در میدان های عراق، سوریه، لبنان، بحرین و پاکستان هیچ توفیقی نداشته است،عنوان کرد: در پاکستانی که در این۷۰ سال یا با وهابیت بوده یا با آمریکایی ها برای اولین بار عمران خان هوادار انقلاب اسلامی رای آورد.

,

 

,

به گفته وی برای اولین بار 100موشک به سمت اسرائیل پرتاب شد و هواپیمای f16را اسرائیلی ها آوردند در سوریه زدند اما الان جرات نمی کنند در یک سانتی متری لبنان یا سوریه موشک پرتاب کنند.

,

 

,

فرمانده سپاه لرستان گفت: دشمن در رابطه با اقتصاد ایران دو حرف متناقض می زند از یک طرف می گویند اقتصاد ایران ضعیف است و از طرف دیگر می گویند هزینه موشک ها یمن،سوریه و بحرین را ایران می دهد؛ اگر اقتصاد ما مفلوک و ضعیف است چگونه چندین جنگ را مدیریت می کند این ها فشار دشمن و عملیات روانی است.

,

 

,

سردار کشکولی با بیان این که زبان ما در تبیلغ پیشرفت های انقلاب اسلامی قاصر است، گفت: در فضای مجازی باید دستاوردهای انقلاب اسلامی گفته شود که مردم خوشحال شوند جمهوری اسلامی در این 40سال به اندازه 400سال در همه زمینه ها کار کرده است.

,

 

,

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی را باید با دل و جان حفظ کنیم چراکه احترام به رأی مردم است هیچ نهادی حق ندارد جلوی نظرات و تفکرات مختلف را بگیرد ما هرچه داریم از شهداست بعضی ها نسبت به شهدا بی مهری می کنند و یا با جبهه مقاومت و جنگ هشت ساله مخالف هستند و می خواهند انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرند.

,

 

,

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص انتقال پادگان امام حسین(ع) گفت: توافقی با دولت در زمان آقای بازوند و در حال حاضر با آقای خادمی انجام شده که قرار بوده 69میلیاردتومان بدهند که زمین تهیه و ساختمان ساخته شود.

,

 

,

سردار کشکولی اظهار داشت: تا الان 28میلیاردتومان را به ما داده اند که طراحی ها انجام شده و با شرکت های اسکلت سازی توافق شده و عن قریب اسکلت ساختمان بالا می رود.

,

 

,

فرمانده سپاه لرستان با بیان این که 40میلیاردتومان را هنوز پرداخت نکرده اند اگر سروقت پول بدهند مکان جدید آماده می شود وتا سال 98 یا نهایتا سال99 محل فعلی تخلیه و در اختیار میراث فرهنگی قرار می گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه