اخبار داغ

در واکنش به شرایط اخیر کشور؛

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون هرمزگان بیانیه ای صادر کرد

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون هرمزگان بیانیه ای صادر کرد
جمعی از اساتید، طلاب و روحانیون هرمزگان در خصوص شرایط اخیر کشور بیانیه ای صادر کردند که متن آن به شرح زیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز ؛ جمعی از اساتید، طلاب و روحانیون هرمزگان در خصوص شرایط اخیر کشور بیانیه ای صادر کردند که متن آن به شرح زیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی):

,

به علت ذات و ماهیت دینی جمهوری اسلامی، نظریه پردازی در همه عرصه ها از جمله سیاست، اقتصاد – مدیریت، مسائل تربیتی و دیگر مسائل مطرح در اداره کشور، بر عهده علمای دین یعنی کسانی است که اسلام را می شناسند و متخصص این امر هستند.

,

نقش بی بدیل روحانیت و علماءدر بسیاری از جنبش ها و مبارزات مردمی در طول تاریخ بر کسی پوشیده نیست. طلایه داری علما در بسیاری از بزنگاه‌های تاریخی این مرز و بوم همواره جریان ساز بوده است و اتحاد میان علمای دین و امت مسلمان سازنده ترکیب شکست ناپذیری است که بسیاری از موانع دشوار را درنوردیده است.

,

درد امروز جامعه معضلات متعددی است که در حوزه معیشت و اقتصاد گریبانگیر بخش اعظمی از مردم شده است. بحران ارز و طلا ، بالارفتن بی حساب قیمت برخی اجناس، کاهش قدرت خرید مردم و فشارهای متعددی که بر گرده تولیدکنندگان داخلی وارد میشود تنها بخشی از دورنمای اوضاع اقتصادی کشور است.

,

بعد از خروج دولت بدعهد و جنایتکار آمریکا از توافقنامه برجام، فشارهای خارجی بیشتر از قبل شده و امید است مدیرانی که آینده ی کشور را در گرو مذاکرات برون مرزی می دیدند با اتکا به جوانان همین مرز و بوم و به دور از اشرافیگری و تبعیض و رانت اقتصادی، کمر به جبران آنچه خسارت محض بود ببندند .در این شرایط تنها راهکار نجات اقتصاد کشور، مطالبات رهبر معظم انقلاب در موضوع اقتصاد مقاومتی است و این مهم جز با تکیه به توان داخلی و حمایت از تولیدکننده و کاهش واردات به داخل کشور میسر نمی شود.

,

در همین راستا طی روزهای گذشته مراجع معظم تقلید طی بیانیه و سخنانی، به وضعیت فعلی اقتصاد و معیشت مردم واکنش نشان داده و خواستار اقدام و برخورد قاطعانه با مفاسد اقتصادی شدند، لذا ما طلاب و روحانیون بسیجی هرمزگان ضمن حمایت کامل از بیانات و مطالبات مراجع معظم تقلید از قوای مقننه،مجریه و قضاییه می خواهیم مطالبات مردمی و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را در اولویت اصلی کار خود قرار داده و تلاش خود را مضاعف نمایند.

,

مجلس شورای اسلامی باید در جلسات خود و در قانون گذاری بررسی و رفع مشکلات اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت مردم را که مهمترین دغدغه و مطالبه رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید می باشد را بر هر امر دیگر مقدم بداند و نمایندگان مجلس مسائل و درگیری های جناحی و حزبی خود را کنار گذاشته و به وظیفه خطیر نمایندگی ملت و مردم و خدمتگزاری به آنان بیاندیشند و تلاش نمایند.

,

از قوه مجریه می خواهیم که در عمل ، حمایت از تولید،اشتغال و رفاه زندگی ملت عزیز ایران را سرلوحه تصمیمات و اقدامات اجرایی خود نماید و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاش و خدمتی دریغ نکند و به جای چشم امید دوختن به بیرون از کشور و مذاکرات بی حاصل به توان و ظرفیت های داخلی و بازوان پرتوان جوانان ایرانی تکیه کنند.

,

از قوه قضاییه که باید پناهگاه و نقطه اعتماد و امید مردم باشد می خواهیم با قاطعیت و به دور از هرگونه ملاحظه ای با مفسدان و اخلالگران اقتصادی برخورد جدی نماید و بداند که دست یاری خداوند متعال و حمایت علما و روحانیون و ملت قدرشناس ایران پشت آنان است.

,

سازمان بسیج اساتید،طلاب و روحانیون سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان

,

حوزه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون شهید حقانی

,

حوزه مقاومت خواهران بسیج طلاب و روحانیون حضرت معصومه (س)

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه