اخبار داغ

سرپرست فرمانداری ورامین:

مسئولان دستگاه ها در سایه همدلی و تعامل اثرگذاری خود را ثابت کنند

مسئولان دستگاه ها در سایه همدلی و تعامل اثرگذاری خود را ثابت کنند
سرپرست فرمانداری ورامین گفت : مسئولان دستگاه های اجرایی و خدماتی در سایه همدلی و تعامل با یکدیگر ، اثر گذاری خود را در رفع مشکلات مردم و دستیابی به هدف پیشرفت و توسعه شهرستان ثابت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ورامین ما؛ حسین کاغذلو سرپرست فرمانداری ورامین صبح دیروز در دیدار با مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خدماتی شهرستان ورامین اظهار داشت: مردم در تمامی مراحل انقلاب اسلامی پایبندی خود را به ارزش ها ثابت کرده اند و حق دارند که از تمامی مواهب و خدمات نظام برخوردار شوند و این مهم جز با تعامل و همکاری تمامی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی میسر نمی‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,

وی گفت: فرمانداری به تنهایی نمی تواند در جهت رفع مشکلات مردم گام بردارد و قطعاً در این مسیر به همکاری و همفکری تمام دستگاه‌ها نیاز دارد.

,

سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین تصریح کرد: مسئولان باید با حوصله و صرف وقت، پای حرف مردم نشسته و با استفاده از تجربه و تخصصی که در اختیار دارند با همراهی یکدیگر ، مشکلات آنان را رفع کنند.

,

وی بیان داشت: فرصت خدمت کوتاه است و باید تلاش کرد تا در پایان زمان فعالیت در یک مسئولیت، حتی یک قدم نسبت به گذشته دستگاه خود را به سمت پیشرفت و تعالی به سمت جلو پیش ببریم.

,

کاغذلو در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان ورامین از ظرفیت مناسبی در حوزه های مختلف برخوردار است و باید با استفاده از تمامی مشکلات را برطرف و مسیر را برای پیشرفت و توسعه شهرستان هموار کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه