اخبار داغ

نیازمندی خانواده ها به برگزاری دوره های آموزش فضای مجازی/ آمادگی بسیج برای آگاهسازی خانواده ها وجوانان در فضای مجازی

نیازمندی خانواده ها به برگزاری دوره های آموزش فضای مجازی/ آمادگی بسیج برای آگاهسازی خانواده ها وجوانان در فضای مجازی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: باتوجه به گسترش روز افزون فضای مجازی به خصوص شبکه های اجتماعی نیاز است که در زمینه آموزش صحیح فضای مجازی گام های مهمی برداشته شود که بسیج با داشت افراد توانمند در این حوزه پیشقدم خواهدبود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، سرگرد پاسدار اسفندیار مختاری در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده با اشاره به سیطره فضای مجازی بر جوانان گفت: امروز سیطره فضای مجازی به خصوص شبکه های اجتماعی چنان نوجوانان و جوانان و بعضاً نیز خانواده ها را چنان به خود مجذوب کرده است که خیلی از آنان به تعبیر مقام معظم رهبری در این فضل در حال تنفس هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

 

,

وی افزود: برخی ها از توطئه های نهفته در پشت این شبکه ها غافل اند و ناخواسته در دام توطئه های دشمنان در شبکه های مجازی می افتند که نمونه آن را می توان در خیلی از حوادث کشور به عینه احساس کرد.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد: امروزه فضای مجازی چنان جامعه را درگیر خود کرده است که بیشتر چالش های ما در این حوزه است و خانواده ها را نیز درگیر این امر کرده است.

,

 

,

وی تاکیدکرد: امروز شاهد تاثیر فضای مجازی در بیشتر تحولات جامعه به خصوص تغییر سبک زندگی، اعتیاد به اینترنت و وابسته شدن به فضای مجازی را می توان به عینه در سطح جامعه احساس کرد.

,

 

,

مختاری اظهارکرد: باتوجه به گسترش روز افزون فضای مجازی به خصوص شبکه های اجتماعی نیاز است که در زمینه آموزش صحیح فضای مجازی گام های مهمی برداشته شود که بسیج با داشت افراد توانمند در این حوزه پیشقدم خواهدبود.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: باتوجه به توانمندی های بسیجیان در حوزه فضای مجازی، این زمینه جهت آگاهسازی خانواده ها وجوانان در فضای مجازی فراهم می باشد و در آینده این آموزش ها به بسیجیان و خانواده های آنان آموزش داده خواهدشد.

,

 

,

وی تاکیدکرد: بهترین راه حل برای مقابله به عدم تسلط شبکه های اجتماعی برخانواده ها و جامعه بالابردن سطح سواد رسانه ای در جامعه است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه