اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز:

بسیجیان سرمایه های اصلی قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی هستند

بسیجیان سرمایه های اصلی قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی هستند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز ضمن تشکر از حضور و استقبال جوانان و دانشجویان بسیجی در اردوهای جهادی، تاکید کرد: در واقع این بسیجیان سرمایه های اصلی قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا غفاری در گفت و گو با درگزخبر؛ از اقدامات بسیج سازندگی سپاه در شهرستان درگز خبر داد و اظهار کرد: به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج درگز و کار و تلاش بسیجیان از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از دهها طرح عمرانی ویژه محرومین و معسرین در شهرستان درگز تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درگزخبر, .,

وی با اشاره به بیان امام خمینی(ره) در خصوص کمک به نیازمندان و محرومین گفت: همان گونه که امام راحل خدمت به محرومان را بالاترین خدمت ها برشمرده اند، ما نیز تمام سعی و تلاش خود را به خرج داده تا پیام امام و رهبری بر زمین نماند و در انجام این ماموریت از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد.

, .,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز عنوان کرد: ساخت کامل منزل مسکونی ویژه معسر در روستای قزقان دره، مرمت سه منزل نیازمند تحت کمیته امداد، مرمت دو منزل سیل زده، مرمت و بهسازی دو منزل دچار حریق شده و ساخت دو باب حمام و سرویس بهداشتی ویژه مدد جویان کمیته امداد از جمله اقدامات جهادگران بسیجی در سال جاری می باشد.

, .,

غفاری در ادامه افزود: توزیع 120بسته غذایی به ارزش بیش از بیست و چهار میلیون تومان با همکاری آستان قدس رضوی و رنگ آمیزی و نقاشی 10 مدرسه تا پایان تابستان سال جاری از دیگر اقدامات قرارگاه محرومیت زدایی ناحیه مقاومت بسیج درگز می باشد.

, .,

وی تشریح کرد: با توافق نامه ای که با کمیته امداد امام خمینی(ره) و قرار گاه محرومیت زدایی منعقد گردیده، ساخت 13 سرویس بهداشتی و حمام، ساخت و تکمیل 5 منزل مسکونی ویژه نیازمندان و مرمت و بهسازی 2 مسجد در دستور کار قرار گرفته است.

, .,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز ضمن تشکر از حضور و استقبال جوانان و دانشجویان بسیجی در اردوهای جهادی، تاکید کرد: به لطف الهی شاهد روز افزون استقبال جوانان و دانشجویان در امر خدمت رسانی به محرومان و مستمندان هستیم؛ در واقع این بسیجیان سرمایه های اصلی قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی هستند.

,

غفاری در پایان خاطر نشان کرد: اقداماتی که ذکر شد با همکاری خیرین، تسهیلات کمیته امداد، کمک‌های مردمی و زحمات بسیجیان به ثمر نشسته است.

, .,

/انتهای  پیام

, /انتهای  پیام]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه