اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت بندرچارک:

همه باید در شناسایی محتکرین بسیج شویم/ اقدام سردار غیب پرور و بسیجیان قابل تحسین است

همه باید در شناسایی محتکرین بسیج شویم/ اقدام سردار غیب پرور و بسیجیان قابل تحسین است
امام جمعه اهل سنت بندرچارک با بیان اینکه اقدام سردار غیب پرور و بسیجیان اقدام صحیح و قابل تحسینی بود، گفت: همه باید در شناسایی محتکرین بسیج شویم با کسانی که می خواهند در این وضع اقتصادی موج سواری کنند با گرانی فشار به مردم بیاورند برخورد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛شیخ مسعود راهبر، امام جمعه اهل سنت بندرچارک از توابع بندرلنگه در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: امروز در برهه از زمان ما با حربه های اقتصادی دشمن مواجه شدیم و دشمن نتوانست در اعتقادات ما در برنامه های دیگر موفق شود برای این که مردم از این نظام، انقلاب و رهبری دلسرد کند وارد حربه ای اقتصادی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

امام جمعه اهل سنت بندرچارک با بیان اینکه امروز جنگ ما جنگ اقتصادی است، افزود: دشمن تحریم های اقتصادی، دارویی، هواپیمایی و غیره را بر مردم تحمیل کردند و برای اینکه بتوانند در عزم و اراده مردم خلل وارد کند.

,

راهبر بیان کرد: در این جنگ اقتصادی همه مردم باید به صف باشند برای اینکه با دشمن مقابله کنیم راهکاری که مقام معظم رهبری برای مقابله با وضع اقتصادی فرمودند که همان اقتصاد مقاومتی است را در جامعه نهادینه کنند.

,

وی گفت: همه ما موظف هستیم در جهت حل مشکلات معیشتی مردم کمک کنیم برخی افراد با احتکار کردن اجناس در انبارها مثل طلا، مواد غذایی و... با دشمن  همراه و صدا همراهی کردند برخورد شود.

,

امام جمعه اهل سنت بندرچارک تصریح کرد: ما موظف هستیم در این برهه اقتصادی همراه یکدیگر باشیم و مغازه داران سود کمتری بر روی اجناس خود بگیرند و همه با هم کمک کنیم در این عرصه بتوانیم از این گردنه سخت مشکلات اقتصادی عبور کنیم.

,

اقدام سردار غیب پرور و بسیجیان قابل تحسین است

, اقدام سردار غیب پرور و بسیجیان قابل تحسین است, اقدام سردار غیب پرور و بسیجیان قابل تحسین است,

راهبر با بیان اینکه اقدام سردار غیب پرور و دیگر بسیجیان اقدام صحیح و قابل تحسینی بود، افزود: همه باید در شناسایی محتکرین بسیج شویم با کسانی که می خواهند در این وضع اقتصادی موج سواری کنند با گرانی فشار به مردم بیاورند مسکن و یا اجناس را با قیمت روز می فروشد برخورد شود.

,

وی با اشاره به اینکه مردم از قوه قضایه و دستگاه های قضا خواهان این هستند که با عدالت و قاطعیت و اسرع با محتکرین برخورد شود، اضافه کرد: تمام مردم در خواسته شان از دستگاه های قضا این است که در آینده ای نزدیک شاهد محاکمه و مجازات قاطع و با عدالت با محتکرینی باشند که از وضع موجود سوء استفاده کردند و لذا این می تواند درس عبرتی برای سایرین شود.

,

امام جمعه اهل سنت بندرچارک بیان کرد: بسیج هم چون گروهای انقلابی و ولایت مدار در این عرصه باید گوش به فرمان ندای رهبری باشد ما باید وضعیت اقتصادی را متشنج نکنیم بسیج همواره در سنگر دفاع از مردم و حل مشکلات مردم بوده است.

,

بسیج در عرصه های مختلف مردم را همراهی کرده است

, بسیج در عرصه های مختلف مردم را همراهی کرده است, بسیج در عرصه های مختلف مردم را همراهی کرده است,

راهبر اظهار کرد: بسیج در عرصه های مختلف مردم را همراهی کرده و یقینا می تواند در مبارزه با قاچاق ارز و همچون دیگر دستگاه های نظامی و انتظامی همراه باشند و نقش سازنده خودشان را در کمک به مردم ایفا کنند.

,

وی تصریح کرد: امروز مردم ما باید بدانند ما در وضعیت جنگ قرار داریم که این وضعیت یک روحیه بسیجی لازم دارد ما باید با مشکلات مان کنار بیایم و در زندگی از مدگرایی و هزینه های غیر ضروری بکاهیم که بتوانیم در این اقتصاد مقاومتی و تولید کنندگان را همراهی کنیم تا از این برهه اقتصادی عبور کنیم.

,

امام جمعه اهل سنت بندرچارک با بیان اینکه وضعیت اقتصادی مردم یک وضعیت بحرانی و سختی است، گفت: مردم وضعیت بحرانی و سختی در زمینه اقتصادی در جامعه را شاهد هستند و تورم بیداد می کند و قدرت خرید مردم پایین آمده است و نمی توانند همچون گذشته در اقتصاد پویا و پرتلاش عمل کنند.

,

راهبر افزود: مردم از این وضعیت اقتصادی امروز گلایه مندند و از مسئولان و دولتمران هم تقاضا دارند که همیاری کنند تا این مشکلات حل شود و دولتمردان هم بدانند با رای مردم بالا آمدند پس همراهی کردن مردم امری ضروری است.

,

ضعف در عملکرد دستگاه های نظارتی را شاهد هستیم

, ضعف در عملکرد دستگاه های نظارتی را شاهد هستیم, ضعف در عملکرد دستگاه های نظارتی را شاهد هستیم,

وی با اشاره به اینکه ضعف در عملکرد دستگاه های نظارتی را شاهد هستیم، خاطر نشان کرد: آن برخوردی که مردم از سوی دستگاه های نظارتی انتظار دارند شاهد نیستیم یا با واقعیت تفاوت دارد.

,

امام جمعه اهل سنت بندرچارک خاطر نشان کرد: ما از دستگاه های نظارتی همچون اصناف و وزارت صنعت و معدن که می توانند با گران فروش ها و محتکرین برخورد داشته باشند انتظار داریم برخورد قاطعانه داشته باشند و مردم را در این مشکلات اقتصادی یاری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه