اخبار داغ

سیاوش حقیقی

وضعیت اقتصادی تولید سینما را کاهش می دهد/ ماجرای انتقال «دینامیت»

وضعیت اقتصادی تولید سینما را کاهش می دهد/ ماجرای انتقال «دینامیت»
سیاوش حقیقی تهیه کننده معتقدست مشکلات اقتصادی بر روند تولید در سینما تاثیر منفی می گذارد ولی ممکن است باعث شود سال آینده فیلم ها فرصت بهتری برای اکران داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیاوش حقیقی تهیه کننده سینما درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: پیش از این قرار بود فیلم سینمایی «همکف» به کارگردانی مسعود اطیابی را بسازیم و حتی تا مرحله درخواست پروانه ساخت هم پیش رفتیم اما به دلیل مسایل مالی و انصراف سرمایه گذار، این اثر را به ابراهیم عامریان واگذار کردم و در حال حاضر این اثر با تغییر نام به «دینامیت» در حال ساخت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: هرچند، چند فیلمنامه خوب در دست دارم اما با توجه به وضعیت اقتصادی و نبود ثبات در اقتصاد این روزها بیکار هستم البته بسیاری از اهالی سینما همین شرایط را دارند. ما تهیه کنندگان تمام هزینه ساخت یک فیلم را از خودمان نمی گذاریم بلکه میزانی از آن را از طریق پیدا کردن سرمایه گذار تامین می کنیم اما این روزها سرمایه گذاران می ترسند پول خود را در چنین حوزه هایی صرف کنند چراکه از بازگشت آن اطمینانی ندارند. از همین رو ما منتظریم تا اقتصاد ایران به یک ثبات نسبی برسد و سپس تولید را شروع کنیم.

,

حقیقی عنوان کرد: با توجه به وضعیت موجود، یک تحلیلی که وجود دارد این است که امسال تولیدات سینمای ایران کاهش پیدا می کند و در مقابل سال آینده این فیلم ها راحت تر اکران می شوند البته باز هم همه این مسایل منوط به ثبات اقتصادی است.

,

این تهیه کننده در پایان گفت: همانطور که گفتم چند فیلمنامه خوب در دست دارم که یکی از آنها برای یک کارگردان فیلم اولی است که امیدوارم با بهبود شرایط بتوانیم آن را کلید بزنیم.

,

 

,

منبع:مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه