اخبار داغ

فرمانده سپاه شهرستان چالدران گفت:

عشایر نماد غیرت و شجاعت در جامعه هستند

عشایر نماد غیرت و شجاعت در جامعه هستند
جشنواره فرهنگی و ورزشی عشایر با هدف احیای سبک زندگی عشایری و بازیهای بومی و محلی و نشان دادن امنیت پایدار در ییلاقات مرزی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  فرمانده سپاه شهرستان چالدران امروز در این جشنواره با تأکید بر اینکه نقش عشایر در رشد و توسعه کشور غیرقابل انکار است، گفت: عشایر تنها قشری در جامعه هستند که خودکفا بوده و هیچگونه خسارتی به جامعه وارد نمی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

سرهنگ سید مهدی غفاری با اشاره به اینکه عشایر استان بهترین، مومن ترین و ولایتمدارترین مردمان این مرز و بوم هستند افزود: حضور پررنگ و تاثیرگذار عشایر در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی ایران بی نظیر است و این نشان از آگاهی، هوشیاری و بلوغ سیاسی اجتماعی این عزیزان است.

,

وی عشایر را مایه عزت و افتخار دانست و اظهار کرد: توجه و عنایت امام راحل و مقام معظم رهبری به این قشر زحمت کش و ولایتمدار انقلاب، نشان از عمق علاقه رهبری به عشایر است و آنها نیز در صحنه های مختلف پایبندی خود را به آرمان ها و اهداف نظام مقدس هستند.

,

فرمانده سپاه شهرستان چالدران همچنین به نقش عشایر در برقراری امنیت در کشوراشاره کرد و  گفت: عشایر نماد غیرت و شجاعت در جامعه اند و افتخارات شایسته ای در پاسداری از مرزها از خود به یادگار گذاشته اند.
سرهنگ سید مهدی غفاری خاطر نشان کرد: چالدران دارای ۱۴۴ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکیه است ،این مرزها کاملا تحت اختیار نیروهای نظامی و انتظامی منطقه می باشد و هیچ کشور بیگانه حق تجاوز به یک وجب از خاک پاک ایران اسلامی را ندارند.

,
,

فرماندار چالدران نیز در این جشنواره گفت: برگزاری جشنواره های فرهنگی ورزشی عشایر فرصت است که همگان با توانمندیها و پتانسیل های عشایر از نزدیک آشنا شوند .

,

کریم حسین زاده افزود :عشایر در طول انقلاب و دوران ۸ سال دفاع مقدس خدمات بزرگی در کشور انجام دادند .

,

در ادامه این جشنواره بازی های بومی و محلی اجاره شد و  با اهدای لوح و هدایایی از بسیجیان فعال و نفرات برتر مسابقات بومی و محلی تجلیل شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه