اخبار داغ

معاون امور فرهنگی کمیته امداد قزوین خبرداد؛

ارائه خدمات فرهنگی به ۳۰۰۰ مددجوی قزوینی

ارائه خدمات فرهنگی به ۳۰۰۰ مددجوی قزوینی
ارائه خدمات فرهنگی به سه هزار و ۱۲۳ مددجوی تحت حمایت، واکسینه شدن آنان در مقابل تهاجم فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی را در بردارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر محبی، در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: خدمات فرهنگی این نهاد شامل برگزاری دوره‌های آموزش خانواده، فعالیت‌های قرآنی، کلاس‌های آموزشی کانون‌های فرهنگی، تربیتی و برگزاری اردوهای مختلف است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال به سه هزار و 123 مددجوی تحت حمایت خدمات فرهنگی ارائه شده است افزود: کمیته امداد قزوین به این منظور نزدیک به 850 میلیون تومان اعتبار از منابع دولتی و داخلی خود اختصاص داده است. 

این مسئول ادامه داد: در سه‌ماهه نخست امسال دو هزار مددجو از خدمات آموزش خانواده متناسب با گروه سنی و جنسیت بهره‌مند شدند. 

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان با بیان اینکه کمیته امداد درصدد است با ترویج فرهنگ قرآنی مشکلات مددجویان را تا حد ممکن کاهش دهد، افزود: 350 مددجو از فعالیت‌های مختلف قرآنی مانند آموزش، حفظ، ترتیل، روانخوانی و مفاهیم بهره‌مند می‌شوند و در مسابقات مختلف شرکت می‌کنند. 

وی با اعلام اینکه پیوست فرهنگی در تمام خدمات حمایتی به مددجویان ارائه می‌شود ادامه داد: در سه ماهه نخست امسال پنج دوره اردوی آموزشی و تربیتی برای مددجویان برگزارشده است که در تمامی آن‌ها پرداختن به امور فرهنگی در رأس قرار داشته است. 

محبی به برگزاری اردوی زیارتی و سیاحتی اشاره کرد و یادآورشد: طی سه ماهه اول سال جاری 106 نفر از مددجویان به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شده‌اند. 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه