اخبار داغ

سفر محرمانه هیات اماراتی به فلسطین اشغالی

سفر محرمانه هیات اماراتی به فلسطین اشغالی
منابع فلسطینی از سفر محرمانه یک هیات امنیتی اماراتی به ریاست 'علی محمود الشامسی' رییس سازمان امنیت این کشور به فلسطین اشغالی خبر دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پایگاه اطلاع رسانی 'الخلیج آنلاین' به نقل از این منابع نوشت : هیات 5 نفره مقامات امنیتی امارات اواخر هفته گذشته با سفر به فلسطین اشغالی از برخی پایگاه نظامی سری و مهم اسراییل دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


این گزارش می افزاید : هیات اماراتی همچنین با برخی مسئولین نظامی و امنیتی اسراییل با هدف توسعه روابط و تبادل کارشناس دیدار به عمل آوردند.

برخی گزارش ها حاکیست که یک هیات اماراتی ماه گذشته در چارچوب توافق دو طرف برای انجام سفرهای متقابل و امضای توافقنامه خرید مهمات ، سلاح های سنگین، هواپیماهای بدون سرنشین، دستگاه ارتباطاتی و موشک به اسراییل سفر کرده بود.

بر اساس گزارش های منتشره رژیم صهیونیستی در ماه ژوئن گذشته به صورت رسمی خواستار افزایش نمایندگان و کادر دیپلماتیک اماراتی در فلسطین اشغالی شده بود که بلافاصله با موافقت دولت ابوظبی مواجه شده است .

روابط امارات و رژیم صهیونیستی طی ماههای اخیر گسترش زیادی داشته است. پایگاه اطلاع رسانی صهیونیستی ' آی 24' ششم ماه ژوئیه گذشته (15 تیر) به نقل از منابع خود خبر داد که پایگاه هوایی اسراییل میزبان یک هیات نظامی اماراتی با هدف آموزش استفاده از جنگنده های پیشرفته ' f-35' بوده است .

همچنین برخی گزارش ها حاکیست که جنگنده های رژیم صهیونیستی که اخیرا مناطقی از باریکه غزه را بمباران کردند توسط خلبانان اماراتی هدایت می شدند.

منابع خبری رژیم صهیونیستی روز 14 مرداد اعلام کردند که دولت امارات با برافراشته شدن پرچم این رژیم در جریان مسابقات جایزه بزرگ جودو که در ابوظبی برگزار خواهد شد، موافقت کرده است.

'میدل ایست مونیتور' در اسنادی که از 'ویکی لیکس' منتشر کرد، فاش نمود که هماهنگی های اقتصادی ، دیپلماتیک ، امنیتی و نظامی به سرعت بین امارات و اسراییل در حال شکل گیری است که نقش عمده در این زمینه را ' یوسف العتیبه ' سفیر امارات در آمریکا دارد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه