اخبار داغ

در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس زنجان عنوان شد؛

بازنمایی عملیات ثامن الائمه در هفته دفاع مقدس زنجان/ یادمان های شهدای گمنام زنجان 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بازنمایی عملیات ثامن الائمه در هفته دفاع مقدس زنجان/ یادمان های شهدای گمنام زنجان 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، عملیات ثامن الائمه در زنجان بازنمایی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا، قاسم محمدی در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان زنجان، اظهار داشت: نامه ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص برگزاری بزرگداشت سی و هشتمین سالروز هفته دفاع مقدس به استان ابلاغ شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی افزود: برنامه های سال جاری با شعار" ما توانسته ایم " و با رویکرد چهار دهه فرهنگ،مقاومت و تقویت ساختارهای  علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور اجرایی می شود.

,

این مسئول بیان داشت: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم، برنامه های این هفته در این راستا برنامه ریزی می شود.

,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان از بازخوانی عملیات ثامن الائمه و تجلیل از رزمندگان این عملیات و بررسی عوامل پیروزی در این عملیات بزرگ خبرداد و گفت: برنامه تجلیل از فرماندهان دفاع مقدس نیز در استان برگزار می شود.

,

محمدی برضرورت بهره گیری از ظرفیت رسانه ها در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس تاکید کرد وگفت: تلاش می شود برنامه ها به نحو مطلوبی اجرایی شود.

,

وی از برگزاری رژه نیروهای مسلح همزمان با 31 شهریور ماه سال جاری به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی خبرداد و گفت:  همایش پیاده روی خانوادگی،مراسم عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا و پاسداشت رزمندگان دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه های این هفته است.

,

این مسئول تصریح کرد: ستادهای بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان ها نیز برگزار می شود تا برنامه ریزی های لازم برای اجرای برنامه ها انجام شود.

,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان ادامه داد: در هشت نقطه شهرستان های استان شهدای گمنام تدفین شده است که برخی از این یادمان ها 30 تا 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارند در حالی برخی از این مزارها اصلا ساماندهی نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه