اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

"فروپاشی و "براندازی" جنگ روانی دشمن است / سپاه تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند

"فروپاشی و "براندازی" جنگ روانی دشمن است / سپاه تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: هجمه روانی سنگینی از بیرون به نام جنگ اقتصادی، فروپاشی و براندازی علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک سردار مرتضی کشکولی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از موفق ترین رده های سپاه و بسیج سپاه لرستان گفت: جشنواره مالک اشتر ارزیابی سالانه رده های برتر سپاه است معیارهای برتری در سپاه با دیگر ارگان ها و دستگاه ها متفاوت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

 وی با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که تنها یگان و رده ای که می تواند از انقلاب اسلامی دفاع کند سپاه است، گفت: این که کلمه فقط منحصرا برای سپاه به کار برده می شود مسئولیت ما را سنگین تر می کند.

,

 

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار داشت: سپاه طراز انقلاب اسلامی باید اسلامیت و انقلابی گری را داشته باشد چراکه سپاه یک نهاد متشکل از آحاد پاسداران است.

,

 

,

به گفته سردار کشکولی اگر سپاه طراز انقلابی و اسلامی خوب ساخته شود می تواند هر پاسدار و بسیجی را بسازد و در بعد پیش روندگی دولت، مردم، قوا و دستگاه ها را به دنبال خود بکشاند.

,

 

,

وی با تأکید بر این که سپاه در هرعرصه که ورود پیدا کند معجزه رخ می دهد، خاطرنشان کرد: هر اتفاقی که رخ می دهد سپاه پاسخگوست دشمن داعش 200هزار نفره  را ساخت و سپاه لشکر 250هزار نفر از نیروهای عراقی، سوری، لبنانی، فلسطینی، پاکستانی، افغانی و ایرانی را برای مقابله با داعش تشکیل داد در واقع سپاه تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند.

,

 

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: خدمت در سپاه باید بدون چشمداشت مادی باشد برای خدا کار کنیم اگر اینطور باشد موثر هست اما اگر برای رتبه، درجه و برای رفاه مادی باشد از مسیر انقلاب خارج می شود.

,

 

,

سردار کشکولی با بیان این که سپاه باید آمر به معروف و ناهی از منکر باشد، گفت: پاسدار باید معروف و منکر را بشناسد و التزام عملی به این موضوع داشته باشد.

,

 

,

 وی با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که محتوای سپاه محتوای نظارت بر انقلاب اسلامی است، اظهارداشت:  طراز سپاه باید از همه انقلابیون و حزب الهی ها بالاتر باشد باید صلاحیت نظارت بر انقلاب اسلامی را داشته باشیم.

,

 

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان این که سپاه باید بصیر و آگاه به زمان باشد، عنوان کرد: هجمه روانی سنگینی از بیرون به نام جنگ اقتصادی، فروپاشی و براندازی علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته اند وانمود می کنند که جمهوری اسلامی دارد از بین می رود این ها جنگ روانی است که وضعیت را عکس جلوه می دهند لکن پاسداران نباید بترسند که چه می شود.

,

 

,

سردار کشکولی یادآور شد: مقام معظم رهبری سال 84 طی سخنانی فرمودند که پاسداری در سپاه طراز می خواهد طراز آن خودسازی است اگر پاسداری خود را از درون نسازد، خود را از نماز شب بی نیاز بداند، از تضرع ها رها ببیند و مبتلا شدن بر عوارض دنیا را برای خود ننگ نبیند این یعنی ما دیگر سپاه نداریم یعنی یک سپاه بی شخصیت و بی خاصیت.

,

 

,

وی با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب گفت: اگر پاسداران به دنبال سرنوشت خود رفتند و نه مسئولیت خود در پاسداری از انقلاب چه بخواهیم و چه نخواهیم یک فرار از میدان محسوب می شود و فرار از میدان ما را دچار عقوبت می کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه