اخبار داغ

نماینده مردم فلاورجان در مجلس عنوان کرد؛

مذاکره با آمریکا یعنی تکرار اشتباهات گذشته/ دولت در حفظ و حراست از دستاوردهای نظام کوشا باشد

مذاکره با آمریکا یعنی تکرار اشتباهات گذشته/ دولت در حفظ و حراست از دستاوردهای نظام کوشا باشد
سید ناصر موسوی لارگانی گفت: تا زمانی که این خوی استکبارگری در وجود استکبار جهانی و آمریکای جنایت کار وجود دارد بدون شک نشست با آن‌ها برای ما یک شکست است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگوی اختصاصی با  شاخص، با اشاره به اعلام آمادگی آمریکا برای مذاکره با ایران اظهار کرد: پیامبر اکرم فرمودند که مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود و نکته دیگر اینکه آزموده را آزمودن خطاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی با بیان اینکه آمریکا و اتحادیه اروپا هیچ تفاوتی با هم ندارند و نباید به هیچکدام اعتماد کرد افزود: هنوز حدود ۳سال از امضای توافق نامه ۱+۵ می‌گذرد و آمریکا تمام تعهدات خود را زیر پا گذاشته و بدعهدی کرده است.

,

موسوی لارگانی در ادامه گفت: وقتی که آمریکا تعهدات خود در برجام را زیر پا گذاشته و نقض کرده است، بدون شک مذاکره دوباره با چنین افرادی اشتباه محض است.

,

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در همان نشست هشدار دادند که آمریکا و اروپا بدعهد هستند و از ابتدای انقلاب تا الان بدعهدی‌های زیادی را نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران داشته‌اند.

,

وی با بیان اینکه باید از دیگران عبرت بگیریم گفت: شاهد بودیم که کره شمالی به مذاکره با آمریکا نشست و قرارداد نوشت اما بی‌نتیجه ماند.

,

وی تصریح کرد: تا زمانی که این خوی استکبارگری در وجود استکبار جهانی و آمریکای جنایت کار وجود دارد بدون شک نشست با آن‌ها برای ما یک شکست است.

,

آمریکا و هم پیمانانش به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

, آمریکا و هم پیمانانش به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند,

موسوی لارگانی عنوان کرد: این نکته را باید در نظر بگیریم که از اول انقلاب تا الان آمریکا دشمن ما بوده و اگر امروز در بحث هسته‌ای کوتاه بیاییم مسائل دیگری از جمله موشکی، حقوق بشر، حزب الله و سپاه قدس را پیش خواهند کشید و دست بردار نیستند.

,

این نماینده مجلس با بیان اینکه آمریکا و هم پیمانانش به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند افزود: اروپا و آمریکا هیچ علاقه‌ای به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استوار و مقتدرانه بایستد، ندارند و فقط براندازی نظام را دنبال می‌کنند.

,

وی در ادامه ابراز کرد: نکته قابل توجه دیگر این است که آمریکا به ایران می‌گوید باید برگردید به ۴۰ سال قبل که ما تمام اختیارات کشور شما را در دست بگیریم و هر کاری دلمان می‌خواهد بکنیم.

,

وی با اشاره به اینکه پیش از انقلاب اسلامی آمریکا و اروپا تمام سرمایه‌های ایران را به تاراج می‌بردند افزود: مستشاران آمریکایی قبل از انقلاب در ایران از بالاترین حقوق‌ها برخوردار بودند و حتی حق توحش هم داشتند.

,

موسوی لارگانی تصریح کرد: مذاکره مجدد با آمریکا موجب تضعیف استقلال کشور می‌شود که نباید این اشتباه بزرگ را که قبلا اتفاق افتاده را دوباره تکرار کنیم.

,

وی در پایان افزود: آمریکا و اروپا بعد از برجام به هیچکدام از تعهدات عمل نکرده و تحریم‌های بانکی و اقتصادی پابرجاست با وجود اینکه ایران به تمام تعهدات خود عمل کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه