اخبار داغ

مدیرعامل شرکت عمران شهر بهارستان:

مترو بهارستان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ مغفول ماندن احداث مراکز خدمات‌رسان در شهر بهارستان

مترو بهارستان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ مغفول ماندن احداث مراکز خدمات‌رسان در شهر بهارستان
مدیرعامل شرکت عمران شهر بهارستان گفت: در بهارستان تنها به ساخت واحدهای مسکونی توجه شده است در صورتی که باید به احداث مراکز خدمات رسان نیز توجه می شد و اکنون این یکی از مطالبات مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا احمدی در گفتگو با صاحب نیوز؛ با بیان اینکه از روز گذشته عملیات آماده سازی محور میانی شهر بهارستان آغاز شده است، اظهار کرد: محور پیاده ای با عرض ۴۵ متر که از ابتدای خیابان فرهنگ تا ساختمان شهرداری امتداد دارد و مابین بلوارهای رسالت شمالی و جنوبی واقع شده قرار است با کاربری پیاده روی و مسیر دوچرخه سواری مشابه چهارباغ اصفهان ساخته شود که عملیات آماده سازی آن چهار ماه به طول می انجامد و بعد از آن عملیات محوطه سازی آغاز می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیرعامل شرکت عمران شهر بهارستان ادامه داد: این محور عریض و طویل دارای گذرهای پیاده برای اتصال فاز ۲ به فاز ۱ (شمال به جنوب) بهارستان نیز هست، این طرح چهره بهارستان را در چند ماه آینده بسیار تغییر خواهد داد.

,

وی با اشاره به رایزنی های اخیر شرکت عمران و شهرداری شهر بهارستان با سرمایه گذاران افزود: در نظر داریم در محور میانی که فضایی به مساحت ۱۸۰ هکتار دارد، پروژه های عمرانی همچون فضای نمایشگاهی، مراکز اداری بزرگ، نمایشگاه های بزرگ فصلی، فضای ورزشی آبی، بازارچه و فروشگاه های بزرگ و همچنین فضای تفریحی را پس از اخذ مصوبه ماده ۵ پروژه ها آغاز کنیم.

,

احمدی با بیان اینکه در یک ماه گذشته مسئولان استان اصفهان از جمله معاونت عمرانی استاندار و شهردار اصفهان از پیشرفت های پروژه های عمرانی به خصوص مترو نظارت داشتند، خاطر نشان کرد: پس از این بازدید ها مسئولان عزم جدی برای سریع تر به اتمام رسیدن پروژه ها داشتند به طوری که گره ها و مشکلاتی که در مسیر آماده سازی مسیر مترو وجود داشت با رایزنی ها سریع تر مرتفع شد.

,

مدیرعامل شرکت عمران شهر بهارستان با اشاره به اینکه مسئولان استان اصفهان پس از بازدید از پروژه مترو شهر بهارستان آن را یکی از هفت پروژه شاخص فنی استان اصفهان اعلام کردند، تصریح کرد: زیرسازی این پروژه ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا پایان امسال به اتمام می رسد.

,

به گفته وی گره اصلی قطار شهری بهارستان آزادسازی قسمتی از زمین ها در محدوده سیتی سنتر متعلق به نیروی انتظامی بود که با توافق سردار محمود زاده و آزادسازی زمین های این محدوده این گره گشوده شد.

,

احمدی تاکیدکرد: یکی از مهمترین برنامه های شرکت عمران بهارستان در سال ۹۷ تعریف برنامه استراتژیک برای اولین بار بهارستان در بین شهرهای جدید کشور این برنامه را آغاز کرده است و براساس آن پروژه ها را عیب یابی می کنیم.

,

وی گفت: در بهارستان تنها به ساخت واحدهای مسکونی توجه شده است در صورتی که باید به احداث مراکز خدمات رسان نیز توجه می شد و اکنون این یکی از مطالبات مردم است.

,

احمدی در ادامه به تعیین تکلیف واگذاری هزار و ۷۰۰ واحد مسکن به خانواده های شهدا و ایثارگر را از دیگر اقدامات شرکت عمران اشاره کرد و گفت: در طی چهار سال گذشته طی تعاملات ینیاد شهید و ایثارگران با شرکت عمران شهر بهارستان قرار بر این شد که بخشی از اراضی شرق بهارستان پس از سامان دهی به متقاضیان واگذار شود.

,

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان با اشاره به پیشرفت روند پروژه‌های زیربنایی و روبنایی شرکت عمران شهر جدید بهارستان با وجود کمبود نقدینگی و رکود حاکم بر جامعه اشاره و ابراز کرد: تحریم ها در اجرای پروژه های این شهر مشکلی به وجود نخواهد آورد و تنها باعث افزایش هزینه های پروژه ها می شود و درنظر داریم به مناسبت هفته دولت با حضور مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید بسیاری از پروژه ها را کلنگ زنی و افتتاح کنیم.

,

وی با برشمردن نام برخی از این پروژه ها گفت: چند پروژه آماده کلنگ زنی است از جمله کلنگ زنی ایستگاه متروی شهر بهارستان که هزینه آن نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان به صورت تقریبی برآورد شده است و افتتاح مسجد امام رضا (ع) و مراکز محله و پارک ها، دو واحد آموزشی شهید محسن حججی و مرحوم کازرونی و همچنین دو بازارچه تجاری و زمین های ورزشی رو باز، کلانتری شهر بهارستان در محدوده اراضی مسکن مهر نیز تجهیز شده است و به بهره برداری می رسد.

,

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان همچنین اتمام پروژه مسکن مهر را از دیگر اقدامات مهم این شرکت اشاره کرد و افزود: مشکل حاد و خاصی در مسکن مهر نداریم و با انبوه سازان در حال تسویه حساب هستیم و تنها دو پروژه مسکونی مشکل استانداردسازی آسانسور دارد که به زودی این مساله حل خواهد شد.

,

احمدی با اشاره به تعامل خوبی که بین شهرداری و شرکت عمران در شورای راهبردی شکل گرفته است، اضافه کرد: پیش بینی می شود که تا دو ماه آینده پنج هزار نفر به جمعیت این شهر اضافه شود و همچنین با راه اندازی مترو تا دو سه سال آینده افزایش جمعیت نزدیک به ۲۰ هزار نفر خواهد رسید.

,

وی احداث بیمارستان را از دیگر مطالبات مهم شهروندان بهارستان عنوان کرد و گفت: در صورت صدور مجوز برای احداث بیمارستان دولتی، زمین به صورت رایگان برای این طرح بهداشتی تامین می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه