اخبار داغ

مدیرعامل شرکت عمران مجلسی مطرح کرد؛

فرصت های متعدد سرمایه‌گذاری در شهر مجلسی/ نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ هکتاری در مجلسی احداث می‌شود

فرصت های متعدد سرمایه‌گذاری در شهر مجلسی/ نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ هکتاری در مجلسی احداث می‌شود
مدیرعامل شرکت عمران مجلسی گفت: شهر مجلسی یکی از سکونتگاه های بی نظیر در کشور است و علاوه بر محیط شهری دلپذیر، فرصت های متعدد سرمایه گذاری برای فعالان اقتصادی در این شهر وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ شهرام مجیدی روز گذشته در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به تعامل بین شرکت عمران شهر مجلسی و شهرداری اشاره و اظهار کرد: در سال گذشته با انتخاب شورای شهر تعاملات خوبی با شورا و شهرداری برقرار و کارهای خدماتی شهر جدید مجلسی به شهرداری واگذار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیرعامل شرکت عمران مجلسی وجه تمایز این شهر از سایر سکونتگاه ها را فرصت های متعدد سرمایه گذاری عنوان کرد و افزود: شهر مجلسی یکی از سکونتگاه های بی نظیر در کشور است و علاوه بر محیط شهری دلپذیر، فرصت های متعدد سرمایه گذاری برای فعالان اقتصادی در این شهر وجود دارد.

,

وی خاطرنشان کرد: یک هزار و 166 هکتار طرح تفصیلی و ۱۴۰ هزار مترمربع سرانه فضای سبز از ویژگی های دیگر این شهر محسوب می شود.

,

مجیدی افزود: محله محوری و مشارکت مردم در اداره محله و شهر از راهبردهای مدنظر شرکت عمران مجلسی است.

,

مدیرعامل شرکت عمران مجلسی به پروژه های افتتاح شده طی سه سال گذشته در این شهر اشاره کرد و گفت: هفت پروژه به ارزش 337 میلیارد و 344 میلیون ریال شامل ۲۰۰ واحد مسکن مهر، مسجد، واحد های تجاری، سالن ورزشی، راه ارتباطی و … بخشی از این پروژه ها است.

,

وی ادامه داد: همچنین هفت پروژه به ارزش 206 میلیارد و 518 میلیون ریال شامل پکیج تصفیه فاضلاب، استخر، ۱۷۹ واحد مسکن مهر، محل آموزشی، پارک و فضای سبز و آسفالت بخش دیگری از این پروژه ها است.

,

مجیدی اضافه کرد: علاوه بر آن ۱۱ پروژه به ارزش 93 میلیارد و 240 میلیون ریال شامل ۷۲ واحد مسکن مهر، مجتمع تجاری، آموزشی، مذهبی، پارک و فضای سبز و … طی این سه سال در شهر مجلسی با حضور مقامات کشوری، استانی و شهرستانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

,

وی در خصوص پروژه های شاخص این شهر مجلسی بیان کرد: سالن ورزش باستانی به ارزش چهار میلیارد و 500 میلیون ریال در سال 95، احداث پکیج تصفیه فاضلاب به ارزش 25 میلیارد ریال در سال 96، احداث استخر سرپوشیده به ارزش 16 میلیارد و 860 میلیون ریال در سال 96، احداث مدرسه علامه مجلسی به ارزش 15 میلیارد و 937 میلیون ریال در سال 96 و افتتاح ۸۶۰ واحد مسکن مهر به ارزش 429 میلیارد و 500 میلیون ریال در سال 95و 96 از جمله پروژه های شاخص انجام شده در شهر مجلسی است.

,

مدیرعامل شرکت عمران مجلسی افزود: اجرای سالن همایش چند منظوره به ارزش 50 میلیارد ریال، اجرای سایت گردشگری و جهانگردی به ارزش 340 میلیارد ریال، اجرای اولین هنرستان شهر با رویکرد مدرسه اجتماع محور به ارزش 15 میلیارد ریال، احداث مسجد چهارم مسکن مهر به ارزش پنج میلیارد و 660 میلیون ریال، احداث کلانتری به ارزش هشت میلیارد و 920 میلیون ریال، آماده سازی و محوطه سازی محله دانش به ارزش 20 میلیارد ریال، آماده سازی و محوطه سازی محله سپهر به ارزش 10 میلیارد ریال از پروژه های شاخص در درست اجرا در شهر مجلسی خواهد بود.

,

وی با اشاره به فرصت های سرمایه گذاری در این شهر گفت: احداث نیروگاه خورشیدی در سایت ۱۰۰ هکتاری که اخیرا پهنه بندی شده، سرمایه گذاری در سایت ۸۰ هکتاری صنعتی برای احداث صنایع پایین دست فولاد مبارکه، سرمایه گذاری اراضی صنعتی در سایت امین (محور شهرضا - مجلسی) برای احداث کارگاه های صنعتی و زودبازده، احداث مجموعه گردشگری و جهانگردی (باغ ویلا) در مجموعه ۱۴ هکتاری، تکمیل و احداث مجموعه سالن های همایش چند منظوره شهر، احداث سایت صنایع دستی، احداث واحد های ویلایی به همراه خدمات روبنایی محله در دست ساخت و ساز، مشارکت در محله سازی شامل سیمای استان (واحد های تجاری، مسکونی، آموزشی و…) در دستور کار شرکت عمران جهت سرمایه گذاری قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه