اخبار داغ

تحولات جهان اسلام؛

پیشروی گسترده رزمندگان یمنی در عمق مناطق جنوبی عربستان+ نقشه میدانی

پیشروی گسترده رزمندگان یمنی در عمق مناطق جنوبی عربستان+ نقشه میدانی
رزمندگان یمنی در ادامه عملیات خود در استان‌های جنوبی عربستان، موفق شدند ده‌ها منطقه را تحت کنترل خود دربیاوردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رزمندگان مقاومت اسلامی «انصارالله» با کمک ارتش یمن عملیات گسترده و وسیعی را در استان‌های «عسیر، نجران و جیزان» واقع در جنوب عربستان آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

شبکه خبری «المسیرة نت» یمن اعلام کرد: رزمندگان یمنی در محور استان «عسیر» واقع در جنوب کشور عربستان توانستند حمله گسترده‌ای را علیه مواضع نظامیان رژیم سعودی و شورشیان وابسته به آن‌ها با پشتیبانی یگان موشکی انصارالله انجام دهند.

,

رزمندگان یمنی در این عملیات گسترده توانستند بخش وسیعی از مناطق غرب «المجازه» را تحت کنترل خود در بیاوردند و ده‌ها نظامی سعودی و شورشی وابسته به آن‌ها را کشته و زخمی کنند.

,

رزمندگان یمنی در این عملیات گسترده توانستند دو خودروی نظامی و مقادیر زیادی تجهیزات نظامی وابسته به نظامیان سعودی و شورشیان را منهدم کنند.

,

از محور شمالی استان «صعده» یمن خبر می‌رسد، حمله گسترده رزمندگان یمنی علیه شورشیان، منجر به آزادسازی ده‌ها ارتفاع و رشته‌ کوه شده است.

,

این رشته‌کوه‌های راهبردی اشراف بر گذرگاه مرزی «علب» واقع در جنوب استان عسیر و هم‌مرز با استان صعده یمن دارد و تحرکات نظامیان سعودی و شورشیان نیز به‌ راحتی از این منطقه رصد می‌شود.

,

هم‌زمان یگان موشکی انصارالله بعد از رصد دقیق نظامیان سعودی و شورشیان، مواضع آن‌ها را در نزدیکی گذرگاه مرزی علب مورد هدف قراردادند و خسارت سنگینی را به آن‌ها وارد کردند.

,

از استان «جیزان» واقع در جنوب غرب عربستان و هم‌مرز با یمن خبر می‌رسد، گروهی از نیروهای انصارالله و ارتش عملیات غافلگیر کننده‌ای را علیه مواضع نظامیان سعودی، سودانی و شورشیان در مناطق آغاز کردند و توانستند بعد از چند ساعت درگیری نفس‌گیر، بخش‌هایی از شرق رشته‌کوه «الداود» را تحت کنترل خود دربیاوردند و خسارت سنگینی را به آن‌ها وارد کنند.

,

رزمندگان یمنی تلاش می‌کنند بعد از تثبیت مواضع خود در منطقه، بخش‌های مرکزی و غرب رشته‌ کوه‌های الداود را تحت کنترل خود در بیاوردند تا بتوانند با از طریق این رشته‌کوه‌ها، تحرکات نظامیان سعودی، سودانی و شورشیان در منطقه را زیر نظر بگیرند.

,

درگیری بین رزمندگان یمنی با نظامیان سعودی و شورشیان در اطراف منطقه «السدیس» واقع در استان «نجران» در جنوب شرق عربستان همچنان ادامه دارد.

,

ده‌ها تن از شورشیان با پشتیبانی هوایی رژیم سعودی حمله گسترده‌ای را با هدف بازپس‌گیری مناطق اطراف «السدیس» انجام دادند که با ایستادگی رزمندگان یمنی این حمله به‌ طور کامل خنثی شد و ده‌ها تن از آن‌ها کشته و زخمی شدند.

,

بخش‌های وسیعی از مناطق جنوبی استان‌های «نجران، جیزان و عسیر» عربستان تحت کنترل رزمندگان انصارالله و ارتش یمن است.

,

نقشه اختصاصی صاحب نیوز از مناطق شمالی کشور یمن

, نقشه اختصاصی صاحب نیوز از مناطق شمالی کشور یمن, صاحب نیوز,

المسیرة نت

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه