اخبار داغ

در جلسه شورای اداری تیران و کرون انجام شد؛

بررسی مشکلات سرمایه گذاری در تیران و کرون/ پروژه ساخت مجموعه فرهنگی– تفریحی تیران و کرون کلنگ زنی شد

بررسی مشکلات سرمایه گذاری در تیران و کرون/ پروژه ساخت مجموعه فرهنگی– تفریحی تیران و کرون کلنگ زنی شد
نماینده مردم تیران و کرون و نجف آباد در مجلس گفت: بروکراسی پیچیده اداری مانع سرمایه گذاری و پیشرفت بسیاری از پروژه ها در تیران و کرون شده است و سرمایه گذاران با مشکلات زیادی در پیشرفت کار خود روبرو هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ جلسه شورای اداری و مجمع نمایندگان استان اصفهان بعد از امروز گذشته با حضور استاندار اصفهان، امام جمعه اصفهان، تعدادی از نمایندگان مجلس، مدیران کل استانی و مدیران و مسوولان شهرستان در فرمانداری تیران و کرون برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

بروکراسی پیچیده اداری مانع پیشرفت بسیاری از پروژه ها در تیران و کرون شده است

, بروکراسی پیچیده اداری مانع پیشرفت بسیاری از پروژه ها در تیران و کرون شده است, بروکراسی پیچیده اداری مانع پیشرفت بسیاری از پروژه ها در تیران و کرون شده است,

نماینده مردم تیران و کرون و نجف آباد در مجلس با اشاره به ظرفیت های گردشگری تیران و کرون، اظهار کرد: منطقه حفاظت شده و قلعه تاریخی قمیشلو با معماری زیبا و حیات وحش بکر قابلیت تبدیل به منطقه ای با جذب توریست بالا و بین المللی شدن را دارد و اشتغال زایی خوبی را ایجاد می کند.

,

ابوالفضل ابوترابی با بیان اینکه بروکراسی پیچیده اداری مانع سرمایه گذاری و پیشرفت بسیاری از پروژه ها شده است، گفت: بخش خصوصی با داشتن سرمایه مورد نیاز آماده سرمایه گذاری در قلعه قمیشلو و ایجاد استانداردهای لازم محیط زیست است تا آن را به ظرفیت گردشگری منحصر به فردی تبدیل کند اما درگیر بروکراسی های اداری شده است.

,

وی بروکراسی اداری را مانع بهره بری از مجموعه مدرس با پنج هزار هکتار زمین دیوار کشی شده و تمام امکانات دانست و افزود: این منطقه صنعتی بزرگ در شاهراه های غربی استان اصفهان رها شده و بخش خصوصی مشتاق فعالیت در این زمینه است.

,

ابوترابی با اشاره به قدم های بزرگ برداشته شده در زمینه کشت گلخانه ای تیران و کرون، تصریح کرد: ایجاد اشتغال بالا و تبدیل شهرستان به قطب گلخانه استان ظرفیت مناسبی است که با توجه به کمبود گاز گلخانه ها، تسریع در بحث گازرسانی بزرگ ترین فعالیت برای کاهش بیکاری در شهرستان است.

,

این نماینده مجلس ساخت بیمارستان مجهز و مطلوب را خواسته به حق مردم تیران و کرون دانست و خاطرنشان کرد: شهرستان تیران و کرون با بیش از 70 هزار نفر جمعیت و قرار داشتن در یکی از محورهای مواصلاتی مهم استان از داشتن بیمارستانی در شأن محروم است و مسئولان استانی همکاری بیشتری برای تسریع روند ساخت این مطالبه به حق انجام دهند.

,

توجه به جاذبه های گردشگری روستایی باعث کاهش مهاجرت می شود

, توجه به جاذبه های گردشگری روستایی باعث کاهش مهاجرت می شود, توجه به جاذبه های گردشگری روستایی باعث کاهش مهاجرت می شود,

فرماندار تیران و کرون در ادامه وجود سه شهرک صنعتی در سه شهر و ناحیه صنعتی ورپشت با دو هزار مورد اشتغال در شرایط رکود را ظرفیت خوبی برای تیران و کرون دانست و اظهار کرد: این شهرستان به لحاظ کم بودن صنایع آلاینده جزء شهرستان های پاک استان به شمار رفته و شهرک صنعتی رضوانشهر با بیش از 300 واحد صنعتی 10 درصد سنگبری های استان را به خود اختصاص داده است.

,

مجید حججی گفت: طرح توسعه کارخانه پیشرو دیزل در 50 هکتار و ایجاد دو هزار مورد اشتغال، کسب رتبه اول استان در زمینه کشت گلخانه ای و تلاش برای افزایش این کشت، افزایش کشت گیاهان دارویی، پروژه بزرگ هلدینگ رضوانی، جاذبه های فوق العاده گردشگری  از جمله قلعه تاریخی قمیشلو، دالانکوه، روستای کرد علیا و شهر زیرزمینی، چشمه مرغاب از جمله ظرفیت های شهرستان تیران و کرون است.

,

وی با اشاره به برنامه ریزی به منظور تبدیل سد خاکی خمیران به مرکز تفریحی آبی در منطقه روستایی، تصریح کرد: توجه ویژه به مناطق گردشگری به خصوص در روستاها باعث تولید ثروت و جلوگیری از مهاجرت خواهد شد.

,

همکاری در زمینه ساخت بیمارستان تیران و کرون، انجام پروژه هشت زیر گذر محور تیران داران و دوبانده شدن محور تیران-سامان با توجه به تردد بسیار بالا و جزء 10 شهرستان پرتردد استان بودن، فعالیت سرمایه گذاران در مناطق گردشگری به ویژه قمیشلو، پارک کوهستان تیران، روستای کرد علیا و سد خمیران، گازرسانی به طرح های کشاورزی و حل مشکل حریم تونل گلاب از جمله مشکلات مطرح شده توسط فرماندار بود.

,

مشکلات و مسائل با بررسی عملیاتی و اجرایی سریع تر پیگیری خواهد شد

, مشکلات و مسائل با بررسی عملیاتی و اجرایی سریع تر پیگیری خواهد شد, مشکلات و مسائل با بررسی عملیاتی و اجرایی سریع تر پیگیری خواهد شد,

استاندار اصفهان با اشاره به ضرورت حل مشکلات مردم برای پیشرفت کشور، اظهار کرد: مشکلات و مسائل با بررسی عملیاتی و اجرایی سریع تر پیگیری خواهد شد که با حضور مدیران استانی و شهرستانی این رویه انجام خواهد می شود.

,

محسن مهرعلیزاده مسئله بی آبی را امری حائز اهمیت دانست و گفت: در عین بی آبی محض هم می توان کار کرد و مدیریت شرایط حاضر مستلزم همت، تدبیر و کار مثمر ثمر است تا بتوان معیشت مردم را در سطح مطلوبی نگه داشت.

,

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده در زمینه تامین آب مورد نیاز کشاورزان، از فعالیت های انجام شده در تیران و کرون در گسترش کشت گلخانه ای و اصلاح آبیاری تقدیر کرد.

,

دشمن برنامه جامعی را برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی طراحی کرده است

, دشمن برنامه جامعی را برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی طراحی کرده است, دشمن برنامه جامعی را برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی طراحی کرده است,

مهرعلیزاده با بیان اینکه دشمن برنامه جامعی را برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی طراحی کرده است، یادآور شد: مردم ایران اسلامی ابایی از تهدیدهای دشمن نداشته و با صلابت و محکم به پای انقلاب، تمدن و سابقه پرشکوه کشور خود ایستاده اند.

,

استاندار خواستار همراهی بیش تر مسئولان با مردم شد و افزود: مردم و مسئولان با همراهی یکدیگر در مسائل مختلف از جمله کمبود آب کشاورزی به نتیجه مطلوبی خواهند رسید و اجرای طرح ایجاد اشتغال پایدار در مناطق آسیب دیده نیز بخشی از مشکلات را کاهش می دهد.

,

مراحل بروکراسی اداری با تشکیل پرتال سرمایه گذاری استان اصفهان تسهیل می شود

, مراحل بروکراسی اداری با تشکیل پرتال سرمایه گذاری استان اصفهان تسهیل می شود, مراحل بروکراسی اداری با تشکیل پرتال سرمایه گذاری استان اصفهان تسهیل می شود,

وی با اشاره به تشکیل پرتال سرمایه گذاری استان اصفهان، خاطرنشان کرد: مراحل بروکراسی اداری با تشکیل این پرتال تسهیل شده و باعث تسریع در اجرای روند پروژه های مختلف و سرمایه گذاری سرمایه گذاران خواهد شد.

,

مهرعلیزاده در ادامه جلسه به بررسی جزء به جزء مشکلات مطرح شده و پرسش و پاسخ از مدیران استانی پرداخت و مصوبه هایی را برای حل مشکلات مطرح کرد.

,

استاندار اصفهان با حضور در شهرستان تیران و کرون ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای تیران، پروژه ساخت مجموعه فرهنگی-تفریحی هولدینگ رضوانی (پارک کوهستان) شهر تیران را کلنگ زنی کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه