اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور:

نیازمند ایجاد ارتباط عمیق میان مسجد و هنرمندان هستیم

نیازمند ایجاد ارتباط عمیق میان مسجد و هنرمندان هستیم
رئیس سازمان بسیج هنرمندان گفت: اگر بخواهیم عیار هنر و ادبیاتمان متناسب با ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد، باید ارتباط عمیقی میان مسجد و هنرمندان برقرار کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر نصیربیگی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: با توجه به اینکه خاستگاه همه فعالیت‌های فرهنگی و هنری از ابتدای انقلاب اسلامی مساجد بوده است؛ امروز نیز باید برای پرداختن به این مسائل، مسجد را در اولویت قرار دهیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی با اشاره به اهمیت پرداختن به ارزش‌ها افزود: اگر بخواهیم عیار هنر و ادبیاتمان متناسب با ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد، باید ارتباط عمیقی میان مسجد و هنرمندان برقرار کنیم. 

رئیس سازمان بسیج هنرمندان بیان کرد: اگر تئاتر، با مسجد ارتباط مستمری داشته باشد، تئاتر پویایی خواهد بود و محصولی ارائه خواهد داد که از تقلید غربی‌ها به دور بوده و مورد استفاده عموم مردم جامعه قرار خواهد گرفت. 

وی ابراز کرد: با توجه به اینکه بخش اعظمی از اقشار جامعه در مساجد حضور دارند؛ آنجا محل بسیار مناسبی برای ارائه دستاوردهای هنری است. 

فعالیت مساجد در راستای اعتلای ارزش‌های انقلاب باشد
نصیربیگی با اشاره به اهمیت نگاه همه جانبه به مساجد عنوان کرد: متأسفانه ما هم اکنون همه‌چیز را از مساجد جدا و این مکان مقدس را تک بُعدی و تبدیل به‌جایی برای اقامه صرف نماز کرده‌ایم درصورتی‌که اگر مسجد، محور خدمات، علم، فرهنگ و هنر برای مردم باشد جذب حداکثری اتفاق خواهد افتاد. 

وی بیان کرد: اگر هنرمندی به مسجدی رجوع کند و ببیند که فعالیت‌های مختلف هنری در سطح پیشرفته در آن مسجد اتفاق می‌افتد، یقین بدانید که هیچ‌گاه از آن مسجد فاصله نخواهد گرفت. 

این مقام مسئول با اشاره به ظرفیت شهر قزوین اظهار کرد: قزوین شهری فرهنگی است و قالب رشته‌های فرهنگی و هنری در این شهر فعال بوده و گمان می‌کنم در حال پیشرفت است چراکه در گذشته نه‌چندان دور سفری به قزوین داشتم و هم اکنون پیشرفت عینی را مشاهده می‌کنم. 

نصیربیگی در پایان تأکید کرد: قزوین هنرمندان متعهد و با انگیزه ای دارد که همگی تلاش می‌کنند که تکاپو و حرکت روبه‌جلو داشته باشند.

,
,
,
,
,
,
,
, فعالیت مساجد در راستای اعتلای ارزش‌های انقلاب باشد,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه