اخبار داغ

عضو کمیسیون عمران مجلس:

شرکت های هلدینگ باید به بخش خصوصی واگذار شوند/ کار تأمین اجتماعی کارخانه داری نیست

شرکت های هلدینگ باید به بخش خصوصی واگذار شوند/ کار تأمین اجتماعی کارخانه داری نیست
نماینده مردم انزلی در مجلس با بیان اینکه  وضعیت شرکت های هلدینگ در سطح کشور و نمونه آن چوکای گیلان از مهمترین مسایل پیش آمده برای استیضاح  وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود، گفت: از آن روزی که این هلدینگ ها به دست تأمین اجتماعی افتاد مرتب به تحصن و بیکاری منجر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن خسته بند در گفت و گو با خبرنگار 8دی درباره روند انتخاب سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار کرد: اگر قرار باشد یکی برود و دیگری در همان قد و قواره بیاید این تغییر اثرگذار نخواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی ,

وی افزود: مردم به ویژه قشر جوان از وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتظار دارند و خانواده بزرگ کارگران به این فرد چشم دوخته اند و در بخش تأمین اجتماعی هم به این فرد نگاه دارند.

,

عضو کمیسیون عمران مجلس با تأکید بر اینکه وزیر جدید باید اشراف کامل نسبت به وزارت خانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشته باشد، تصریح کرد: توصیه ای رییس جمهور در ابتدای سال کردند که این وزارت خانه تمام شرکت های هلدینگ را به بخش خصوصی واگذار و وارد بورس کند.

,

نماینده مردم انزلی در مجلس با بیان اینکه  وضعیت شرکت های هلدینگ در سطح کشور و نمونه آن چوکای گیلان از مهمترین مسایل پیش آمده برای استیضاح  وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود، افزود: از آن روزی که این هلدینگ ها دست تأمین اجتماعی افتاد مرتب به تحصن و بیکاری منجر شد.

,

خسته بند با اشاره به اینکه علت این تحصن ها این است که کار تأمین اجتماعی کارخانه داری نیست، تصریح کرد: هرچه سریعتر باید این هلدینگ ها به بورس و بخش خصوصی واگذار شود و بخش خصوصی این کار را انجام دهد.

,

وی با بیان اینکه با این کار بودجه خوبی هم دست تأمین اجتماعی خواهد آمد و می تواند خدمات بهتری ارائه دهد، گفت: بارها تجربه کردیم دولت و شبه دولت ها هیچ وقت کارخانه دار و تولید کننده خوبی نخواهند بود و مشکلات گذشته تکرار می شود.

,

نماینده مردم انزلی در مجلس با اشاره به اینکه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اگر می خواهد از نمایندگان مجلس رأی اعتماد بگیرد در کنار توانمندی هایی دیگر این هلدینگ ها را هم به بخش خصوصی واگذار کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه