اخبار داغ

رئیس جنگل ها و مراتع و آبخیزداری کشور ضرب الاجل داد؛

مشکل تداخلات منابع طبیعی با اراضی کشاورزی کلاله تعیین تکلیف شود/ سهم گلستان ۴۰۰ میلیارد اعتبار

مشکل تداخلات منابع طبیعی با اراضی کشاورزی کلاله تعیین تکلیف شود/ سهم گلستان ۴۰۰ میلیارد اعتبار
رئیس جنگل ها و مراتع و آبخیزداری کشور گفت: ‍ مشکل تداخلات منابع طبیعی با اراضی کشاورزی در روستای قره قاچ در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، آقایی در جلسه بررسی مشکلات منابع طبیعی و مردم روستاهای چالجه، قویجق ،قره آغاچ، در عرصه های ملی؛ تصریح کرد: تا آخر هفته؛ مدیران ارشد مسئول استان و شهرستان باید زمان بندی خود را برای حل مشکل مردم اعلام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله, خبر,

وی افزود: باید تلاش شود تا مشکل مردم حل شود و این فرصت خدمت از دست نرود، من از مردم عذر خواهی می کنم؛ چرا که اگر مدیران بخواهند؛ می توانند مشکل مردم  را حل کنند.
 این مسئول در ادامه جلسه ضمن تاکید مجدد بر حل مشکل مردم؛ گفت: به جای منفعل ماندن، باید بخشی از مشکل مردم حل می شد و با حل یک مشکل، برای مشکلات دیگر نیز راه حل پیدا می شود.
وی اعلام کرد: امسال ۴۰ میلیارد تومان برای طرح های آبخیزداری استان، در نظر گرفته ایم و این اعتبار برای طرح های مختلف بیولوژیکی، مکانیکی، جنگلکاری ،پوشش گیاهی، حفاظت، حریق و غیره در نظر گرفته می شود.

,
,
,

محمد حمیدی فرماندار کلاله هم در این‌ جلسه ضمن تشکر از دستور جهادی رئیس سازمان گفت: این موضوع را به عنوان یک مطالبه شهرستان، از دستگاهای اجرایی مربوطه دنبال خواهیم کرد.
شهرام کوسه غراوی نماینده مردم شرق گلستان نیز اظهار داشت: اگر مشکلات این مردم منطقه روستایی حل نشود؛ قطعا مهاجرت و حاشیه نشینی اتفاق خواهد افتاد.
وی افزود: اجرای قانون و در کنار آن برخورد مناسب و ملایم گره از مشکلات موجود، باز خواهد کرد.
نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: انشاءالله با تعیین تکلیف موارد اختلافی،دامداری و کشاورزی مردم محروم را تقویت و تثبیت کنیم.

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه