اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل:

اردبیل در بحث امنیت گردشگران سرآمد است

اردبیل در بحث امنیت گردشگران سرآمد است
فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: مهمترین امر در بحث گردشگری احساس امنیت و آرامش خاطر است که خوشبختانه استان اردبیل در این امر سرآمد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، سردار حسین عبدی  امروز در دیدار با مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل، تصریح کرد: مسافران با اعتماد و آرامش خاطر میهمان این استان هستند و این مساله یک ویژگی بالقوه برای معرفی و جذب گردشگر برای اردبیل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به زیبایی‌های طبیعی و قابلیت‌های گردشگری استان اردبیل بیان داشت: زیبایی کوه سبلان و دامنه‌های آن در کشور و حتی در منطقه منحصر به فرد است که باید استفاده از آن طبق اصول و ضوابط زیست‌محیطی انجام گیرد.

,

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: دامنه کوه سبلان ظرفیت بالقوه‌ای در راستای تحقق زمستان بیدار است که باید تبدیل بالفعل شود.

,

فلاحی افزود: ثبت جهانی مجموعه طبیعی کوه سبلان در حال پیگیری است و در این زمینه اولویت ما حفاظت از محیط‌زیست این منطقه است.

,

وی ادامه داد: طرح زمستان بیدار با قوت هرچه تمام‌تر در سطح استان پیگیری می‌شود و در این راستا حمایت از سرمایه‌گذاری اولویت اول مجموعه میراث فرهنگی استان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه