اخبار داغ

استفاده از ظرفیت بسیجیان نهاوند برای مبارزه با احتکار

استفاده از ظرفیت بسیجیان نهاوند برای مبارزه با احتکار
فرمانده سپاه نهاوند گفت: با توجه به شروع جنگ اقتصادی دشمنان انقلاب اسلامی برعلیه مردم، از ظرفیت بسیجیان شهرستان نهاوند در جهت شناسایی انبارهای احتکار استفاده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار نافع، ، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در طول سال‌های بعد از انقلاب با تحریم‌ها و جنگ اقتصادی درصدد ضربه زدن به کشورمان هستند و امروز نیز این جنگ اقتصادی را شدت بخشیده‌اند.
وی اظهار داشت: امروز وظیفه همه ما مقابله با این جنگ اقتصادی است و مسئولان نیز باید در کنار مردم باشند و مشکلات مردم را حل کنند.
فرمانده سپاه نهاوند افزود: با توجه به شرایط امروز، شناسایی انبار احتکار کالا در دستور کار سپاه و بسیج قرار دارد و در شهرستان نهاوند نیز از ظرفیت بسیجیان برای مبارزه با این پدیده استفاده خواهد شد.
وی عنوان کرد: مبارزه با پدیده احتکار به‌عنوان یکی از مصادیق فساد اقتصادی با همکاری بسیج و سپاه نهاوند در راستای شناسایی انبارهای احتکار ازجمله برنامه‌های بسیج برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است.
کریمی گفت: در جلساتی که با اصناف و بازاریان نهاوند برگزارشده است در این مورد نکاتی نیز به این عزیزان نیز گفته‌شده و بسیج با جدیت در راستای برخورد با موضوع احتکار تلاش خواهد کرد.
فرمانده سپاه نهاوند افزود: در این موضوع با دستگاه‌های انتظامی و قضایی هماهنگ هستیم و با هماهنگی و همکاری با این دستگاه‌ها درصدد جلوگیری از احتکار کالاهای ضروری مردم هستیم.
وی اظهار داشت: شناسایی محتکران و برخورد دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی امروز مطالبه جدی مردم و وظیفه انقلابی ما است و مجموعه بسیج نهاوند نیز باقدرت و جدیت در این راستا حرکت می‌کند و همکار و همراه دستگاه‌های قضایی و انتظامی است.
کریمی در پایان گفت: بسیجیان در جهت شناسایی انبارهای احتکار و معرفی محتکران به دستگاه قضایی نقش تأثیرگذاری دارند و بسیجیان نهاوند نیز در این راستا تلاش خواهند کرد.
در طی چند ماه گذشته که کشور با مشکلات عدیده اقتصادی مواجه شده، عده‌ای سودجو و منفعت‌طلب در پی سو استفاده از اوضاع کشور بوده و به احتکار برخی کالاها در کشور اقدام کرده‌اند.
دراین‌باره بسیج وارد کارشده و اقدام به شناسایی و کشف چندین انبار احتکار خودرو، برنج و لوازم‌خانگی کرده است.
سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز از برخورد قاطع نیروهای انقلابی با محتکران و ابلاغ این موضوع به تمام رده‌های مقاومت در سراسر کشور خبر داده است.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه