اخبار داغ

جشن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) امشب در همدان برگزار می‌شود

جشن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) امشب در همدان برگزار می‌شود
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: جشن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) امشب در میدان امام خمینی(ره) شهر همدان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  نافع، محرم روزبه از برگزاری جشن ویژه به مناسبت سالروز ازدواج فرخنده ی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد و گفت: مراسم بزرگداشت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و موسسه حضرت علی اکبر(ع) امشب در میدان امام خمینی(ره) شهر همدان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی افزود: سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) فرصت مناسبی در جهت فرهنگسازی در جامعه است و اهداف اصلی از برگزاری این جشن‌ها نیز ترویج ازدواج آسان در میان جوانان، دوری از اسراف و تجمل گرایی، تبیین اهمیت تشکیل خانواده در اسلام و در نهایت تحکیم بنیان خانواده است .

,

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان تصریح کرد: اجرای سخنرانی، برنامه‌های شاد و فرهنگی، برگزاری مسابقه، مولودی‌خوانی و استندآپ کمدین از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این مراسم است.

,

روزبه با تاکید بر اینکه ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) نمونه تکرار نشدنی در تاریخ است، گفت: این پیوند آسمانی نکات بسیار جالبی برایمان دارد اینکه اگر خواهان سعادتیم و پیروی راستین اسلام، بایستی تا مرز توان تلاش کنیم تا مراحل اول ازدواج بر مبنای صحیحی صورت گیرد.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه