اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد خبر داد؛

راه اندازی بخش دیالیز بیمارستان خلیل آباد در هفته دولت

راه اندازی بخش دیالیز بیمارستان خلیل آباد در هفته دولت
فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه پروژه های خوبی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان خلیل آباد در سال های گذشته به بهره برداری رسیده است، گفت: بخش دیالیز بیمارستان خاتم الانبیاء شهرستان خلیل آباد در هفته دولت راه اندازی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری، ظهر امروز در نشست با دهیاران و شورای اسلامی شهرستان خلیل آباد با اشاره به اجرای نظام ارجاع الکترونیک، اظهار داشت: نظام ارجاع الکترونیک طرح خوب و کارشناسی شده است که در جهت خدمت رسانی بهتر و مطلوب تر به مردم اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه خدمت به مردم باید در سریعترین زمان ممکن انجام شود، خاطرنشان کرد: اجرای طرح نظام ارجاع الکترونیک در بستر سامانه سینا ابزاری مناسب برای خدمت رسانی سریعتر و مطلوب تر به مردم است.

,

فرماندار خلیل آباد با تاکید بر اینکه پروژه های خوبی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان خلیل آباد در سال های گذشته به بهره برداری رسیده است، تصریح کرد: بخش دیالیز بیمارستان خاتم الانبیاء شهرستان خلیل آباد در هفته دولت راه اندازی خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه برنامه های هفته دولت با رویکرد مردم محوری اجرا و پروژه هایی افتتاح خواهد شد، عنوان کرد:  سه روستای جعفرآباد، دهنو و مزده به عنوان روستاهای پاک مدنظر قرار گرفته اند و دهیاران، بخشداران و مدیران باید برای این روستاها برنامه داشته باشند و ماهانه گزارش پیشرفت کار بدهند.

,

شاکری با اشاره به اینکه واقعیت جامعه بسیار بهتر از آن چیزی است که در رسانه های بیگانه مطرح می شود، اذعان کرد: دولت برای خدمت به مردم حریص تر از گذشته است و مطمئناً با صبر مردم از این مقطع عبور خواهیم کرد.

,

وی با تاکید بر اینکه همه موظف به تزریق امید در جامعه هستیم، تشریح کرد: هیچ گونه مشکلی از نظر تامین منابع در کشور نداریم و التهابات بازار هیچ ارتباطی به تحریم و مسائل سیاسی نداریم.

,

فرماندار خلیل آباد همچنین در ادامه بیان کرد: شهرستان خلیل آباد بازاریان متعهدی دارد که حاضر به گرانفروشی و احتکار نیستند.

,

 

,

 

,

سید محمد هاشمی در این نشست با بیان اینکه اجرای نظام ارجاع الکترونیک از سطح یک به سطح دو در بستر سامانه الکترونیک سینا از ابتدای شهریور در کل استان شروع می شود، اظهار داشت: همه برنامه های الکترونیک دارای آفت و خیز هایی است که در طول اجرا برطرف می شود.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد با بیان اینکه دندانپزشک خانواده از سال گذشته در خلیل آباد با توجه به تقاضاها کلید خورد، تصریح کرد: دندانپزشک به صورت پاره وقت به مردم مخصوصا دانش آموزان و مادران باردار ارائه خدمات قابل توجهی می دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه