اخبار داغ

مصدومیت دو نفر براثر برخورد پراید با درخت در شهریار+تصویر

مصدومیت دو نفر براثر برخورد پراید با درخت در شهریار+تصویر
برخورد یک دستگاه خودرو پراید با یک اصله درخت در شهریار، دو مصدوم بر جای گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  پایگاه خبری راه مبین ،برخورد یک دستگاه خودرو پراید با یک اصله درخت در محور شهریار –تهران، دو مصدوم بر جای گذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری راه مبین, پایگاه خبری راه مبین, پایگاه خبری راه مبین,

مهندس احمد کریمی مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرستان شهریار در این رابطه به راه مبین گفت: بنا بر تماس های  مردمی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرستان شهریار، برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک اصله درخت در محور شهریار-تهران(روبروی رضی آباد پایین) گزارش شد.

,

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرستان شهریار ادامه داد: با اعلام این خبر امدادگران ایستگاه های ۴۰۱ شهریار  و ۱۰۱ مرکزی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

,

کریمی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد، یک دستگاه خودروی پراید به دلیل تخطی از سرعت مجاز و بی احتیاطی از مسیر اصلی جاده منحرف شده و به یک اصله درخت در کنار جاده به شدت برخورد کرده است.

,

وی بیان کرد: بر اثر شدت تصادف، دو نفر از سرنیشنان خودروی پراید در داخل خودرو محبوس و مصدوم شدند.

,

کریمی گفت: ماموران سازمان آتش نشانی شهرستان شهریار با انجام اقدامات لازم و قطع سرباتری خودرو و جلوگیری از نشت بنزین، سرنشینان محبوس در داخل خودرو را خارج و آن ها را برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل کردند.

,

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرستان شهریار در پایان گفت: از رانندگان عزیز تقاضا داریم با سرعت مجاز رانندگی کرده و به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند تا کمتر شاهد حوادث این چنینی باشیم.

,

تصادف

, تصادف ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه