اخبار داغ

مدیر امور کنترل فرآیند و برنامه ریزی مس کرمان:

ایجاد ۹۰۰ شغل غیر مستقیم از طریق شرکت های وابسته به مس در استان کرمان/احداث کارخانه ضایعات مس کرمان در سبزوار کذب است

ایجاد ۹۰۰ شغل غیر مستقیم از طریق شرکت های وابسته به مس در استان کرمان/احداث کارخانه ضایعات مس کرمان در سبزوار کذب است
مدیر امور کنترل فرایند و برنامه ریزی مس منطقه کرمان گفت: این شایعه که ضایعات مس کرمان را به استان های دیگر منتقل و اشتغال به جای کرمان در استان های دیگر ایجاد می شود کذب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب الله ضیاءالدینی در حاشیه بازدید تور رسانه ای کشور از کارخانه مس سرچشمه رفسنجان در گفتگو با  راه آرمان ؛ در پاسخ به شایعه ای مبتنی بر احداث کارخانه ضایعات مس کرمان در شهر سبزوار گفت: این مسئله کذب است و ما خودمان ضایعات را می خریم و مصرف می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مدیر امور کنترل فرایند و برنامه ریزی مس منطقه کرمان افزود: البته یک سری مواد سرد تولید می شود که آن ها نیز به هیچ عنوان از استان کرمان خارج نمی شود بلکه این مواد در اختیار ۱۵ شرکت که در شهرهای رفسنجان، شهربابک و کرمان فعالیت می کنند قرار داده می شود.

,

وی در ادامه تصریح کرد: روند کار در این شرکت ها نیز به این صورت است که ما با در اختیار قرار دادن تکنولوژی این کار و مواد به این شرکت ها؛ پس از تبدیل مواد به مس ۹۵ درصد، دوباره همین مس را از آن ها خریداری می کنیم.

,

ضیاءالدینی بیان کرد: بنابراین ما از همین طریق در استان کرمان برای حدود ۹۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد کردیم و این شایعه که ضایعات را به استان های دیگر منتقل و اشتغال به جای کرمان در استان های دیگر ایجاد می شود کذب است.

,


انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه