اخبار داغ

مدیریت هلدینگ و برند الماس مال و صالح المهدی (عج) کرمان:

هلدینگ الماس مال با ایجاد بیش از ۴ هزار فرصت شغلی در کرمان افتتاح شد

هلدینگ الماس مال با ایجاد بیش از ۴ هزار فرصت شغلی در کرمان افتتاح شد
گیلانی گفت : این هلدینگ از سال ۸۶ در کرمان پایه‌گذاری و به لطف خدا توانسته است با تکیه بر دانش و بنیان تخصص نیروهای جوان انقلابی بیش از ۴ هزار فرصت شغلی را در استان کرمان و در سال ۹۷ در سراسر ایران ایجاد کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سعید گیلانی مدیریت  هلدینگ و برند الماس مال و صالح المهدی (عج) کرمان در آئین افتتاحیه عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  این هلدینگ  از سال ۸۶ در کرمان پایه‌گذاری و به لطف خدا توانسته است با تکیه بر دانش و بنیان تخصص نیروهای جوان انقلابی بیش از ۴ هزار فرصت شغلی را در استان کرمان و در سال ۹۷ در سراسر ایران ایجاد کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت : این هلدینگ شامل احداث بیش از ۱۱۰۰ واحد تجاری تفریحی، پزشکی، ورزشی و زیر مجموعه هایی که نیاز مردم ما بوده و هست می باشد.

,

گیلانی افزود: در هلدینگ الماس مال استفاده از کالاهای ایرانی و احداث فروشگاه هایی که ارتباط مستقیم با فروش و توزیع کالاهای ایرانی داشته‌اند در راستای کار قرار گرفته است.

,

وی ادامه داد: در هلدینگ صالح المهدی و هلدینگ های زیرمجموعه آن توانستیم احداث چندین کارخانه و کارگاه سنگ های زینتی تزئینی و ساختمانی را داشته باشیم.

,

گیلانی عنوان کرد: همچنین کارخانه های تولید سنگ ،معادن سنگ های مرمر، مرمریت و سنگهای قیمتی و آنچه که الان مشاهده می‌فرمایید افتتاح یکی از مجموعه‌های جواهر سنگی است که انحصاری در کل دنیا در اختیار این هلدینگ است.
وی خاطرنشان کرد: این سنگ بسیار زیبا و پر انرژی است که در نمایشگاه سنگ بین المللی تهران مورد استقبال اکثریت صادر کنندگان و کسانی که چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور فعال در صنعت سنگ های قیمتی بودند قرار گرفت.

,
,

گیلانی با بیان اینکه در حال حاضر تقاضای بسیار زیادی در داخل کشور برای صادرات این سنگ و عرضه در داخل وجود دارد، تصریح کرد:  نمایندگی های فروش توسط برند اstone gold در کشور توسط این مجموعه هلدینگ اعطا میشوند و به لطف خدا و در سایه امنیت و آرامشی که در کشور عزیزمان جمهوری اسلامی برقرار است و به همت مردم عزیزی که با ما همراهی کردند توانستیم این خدمات را طی ۹-۸ سال انجام بدهیم و خدا را شاکریم که زیر پرچم ولایت این کشور و در امنیت و آرامش موجود و با توجه به شرایط اقتصادی که دشمنان این نظام القا می کنند  به قوه الهی توانستیم روی پای خودمان بایستیم و نگران مسائل حاشیه ای و اقتصادی که در کشور وجود داشت نباشیم به قول معروف بسیجی وار عمل کردیم ودرحال حاضر این افتخار را داریم که حداقل چهار هزار خانواده ایرانی در هلدینگ ما و مجموعه های این گروه مشغول به کار هستند.

,


وی با بیان اینکه ما حاضر به همکاری با شرایط خوب با کسانی که می خواهند با ما مشارکت و همکاری به هر نحوی داشته باشند، هستیم، گفت: از کلیه کسانی که مایل به سرمایه گذاری در این مجموعه و مجموعه سنگ های ساختمانی و تزئینی و همچنین کارخانجات سنگ و سایر پروژه های احداث شده از قبیل ۱۱۰۰ واحد تجاری تفریحی مانند سالن های کنسرت،شهربازی، و سایر بخش های تجاری هستند، استقبال می کنیم.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه