اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد؛

کشف ۴ انبار بزرگ کالای احتکار شده در کرمان

کشف ۴ انبار بزرگ کالای احتکار شده در کرمان
فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف ۴ انبار بزرگ کالای احتکار شده به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال در شهر کرمان از شهروندان خواست هرگونه فعالیت غیرمجاز اقتصادی یا درتخلف در امور اصناف را به پلیس گزارش دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، رضا بنی اسدی فر فرمانده انتظامی استان کرمان روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس با توجه به ماموریت های ذاتی خود و با عنایت به شعار سال در راستای مبارزه با قاچاق کالا و سایر جرائم اقتصادی با تمام توان وارد عمل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان،,

وی افزود: در همین راستا طی چند هفته اخیر با تلاش بی وقفه همکارانمان در مجموعه پلیس آگاهی و دیگر رده ها چندین واحد صنفی متخلف شناسائی شدند که عمده ترین آن ها کشف ۴ انبار کالای احتکار شده در شهر کرمان بود.

,

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت : این انبارها بیشتر حاوی لوازم خانگی بودند که برخی افراد سودجو و منفعت طلب اینگونه کالاها را در حجم بسیار زیاد انبار کرده و بعضا از فروش و توزیع آن ها امتناع می ورزیدند.

,

بنی اسدی فر با اشاره به پلمب این انبارها و معرفی افراد متخلف به مقام قضائی خاطرنشان کرد: ارزش کالاهای کشف شده مبلغی بالغ بر۳۰۰ میلیارد ریال برآورده شده است.

,

وی در پایان از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز و یا قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ و سامانه۱۳۰ پلیس آگاهی اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه