اخبار داغ

شهردار کرمان خبر داد؛

افتتاح پل سیدی، در شهریورماه

افتتاح پل سیدی، در شهریورماه
شهردار کرمان با بیان اینکه پل شهید بهشتی (سیدی) مراحل پایانی خود را طی می کند، گفت: این پل در شهریور ماه افتتاح خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عالم زاده شهردار کرمان در گفتگو با راه آرمان با اشاره به  پروژه‌های شهری و این‌که در این دوره مقرر شد به‌جای اجرای پروژه‌های جدید، پروژه‌های نیمه‌تمام تکمیل شوند، ابراز داشت: در دوره‌ی جدید تلاش کردیم تا تمام مشکلات پل شهید بهشتی (سیدی) حل شود و اکنون اجرای این پل مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی از نصب تیرباکس آخرین دهنه‌ی پل شهید بهشتی در هفته‌ی گذشته خبر داد و گفت: با تلاش معاونت حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی و پیمان‌کار، پل شهید بهشتی در حال تکمیل است و در شهریورماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

,

شهردار کرمان  به پروژه‌های در دست اجرای قرارگاه خاتم در کرمان هم اشاره کرد و با بیان این‌که شهرداری کرمان بخشی از منابع مالی را در اختیار قرارگاه خاتم قرار داده است، اذعان داشت: طبق تعهد قرارگاه خاتم، زیرگذر میدان آزادی تا اواخر شهریورماه به شهرداری تحویل داده می‌شود.

,

عالم زاده افزود: پس از تحویل زیرگذر آزادی، بخشی از عملیات اجرایی پروژه را شهرداری کرمان باید انجام دهد که حدود یک‌ماه طول می‌کشد و پس از آن این پروژه نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه