اخبار داغ

فرمانده سپاه ابرکوه در جمع خبرنگاران:

اصحاب رسانه باید در شناساندن جریان انقلاب و استکبار کوشا باشند

اصحاب رسانه باید در شناساندن جریان انقلاب و استکبار کوشا باشند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، در مراسم تجلیل از خبرنگاران گفت : یکی از وظایف خبرنگار این است که جریان استکبار و انقلاب اسلامی را بیش‌ازپیش به مردم بشناساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، علی فاتحی شامگاه دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، اظهار کرد : یکی از وظایف خبرنگار این است که جریان استکبار و انقلاب اسلامی را بیش‌ازپیش به مردم بشناساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

فاتحی با اشاره به آیه 152 سوره آل‌عمران، گفت: اختلاف، سستی در انجام امور، سرباززدن از فرمان پیامبر(ص)، امام و رهبر، از ویژگی‌هایی است که انسان مؤمن را به شکست سوق می‌دهد و مانع پیروزی او می‌شود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه تأکید کرد : تلاش‌ها و توطئه‌های پی‌درپی دشمنان برای نابودی آرمان‌های انقلاب و حضرت امام (ره)، که خواب راحت را از چشمانشان ربوده است، نشان از قدرت انقلاب اسلامی و اهداف والا و پیش‌رونده آن دارد.

,

وی در بخشی از صحبت‌های خود به خدمات ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه به مردم اشاره کرد و گفت: سال گذشته علاوه بر خدمات اداری و سرویس‌دهی‌های معمول، فعالیت‌هایی ازجمله برگزاری اردوهای جهادی شهرستانی، استانی و خارج از استان، ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی به متقاضیان و کمک‌معیشت به بسیجیان و خانواده‌های رزمندگان معسر، انجام‌شده است.

,

این مقام نظامی ادامه داد : توزیع بسته‌های حمایتی لوازم‌التحریر، کمک‌معیشتی و تعمیر منازل محرومین بااعتباری بالغ‌بر 250 میلیون ریال، تأمین جهیزیه پنج نوعروس به ارزش 150 میلیون ریال با مشارکت خیّرین و احداث مجموعه ورزشی ساحلی روستای شمس‌آباد بااعتبار بیش از 200 میلیون ریال با همکاری شورا و دهیاری، از دیگر خدمات این ارگان به مردم شهرستان بوده است.

,

در پایان این نشست که با حضور حمیدرضا بصیری مسئول بسیج رسانه شهرستان و مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج برگزارشده بود، فرمانده سپاه با اهداء لوح و هدایایی از خبرنگاران ابرکوه و مهردشت تجلیل کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه