اخبار داغ

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی:

محتکرین ستون پنجم و پیاده نظام دشمن در جنگ اقتصادی هستند/ دستگاههای امنیتی و قضایی کشور با برنامه ریزی مقتدرانه ورود کنند

محتکرین ستون پنجم و پیاده نظام دشمن در جنگ اقتصادی هستند/ دستگاههای امنیتی و قضایی کشور با برنامه ریزی مقتدرانه ورود کنند
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: محتکرین ستون پنجم و پیاده نظام دشمن در جنگ اقتصادی هستند و ضروری است تا دستگاههای امنیتی و قضایی کشور با برنامه ریزی مقتدرانه ورود کنند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ " عباس گودرزی" نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با سفیر افلاک گفت: بدون تردید امروز همچنان که اعلام کرده اند نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران یک جنگ تمام عیار اقتصادی را طراحی کرده است که لازم است ما نیز با هوشمندی و درایت و بسیج امکانات و استفاده از تمام ظرفیت ها مقاوت کنیم که به فضل الهی این دفاع مقدس نیز به نفع انقلاب و ملت ایران تمام خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی اضافه کرد: باید با عوامل مزاحم برخورد و لوازم کار را نیز فراهم نمود؛ از جمله عوامل مزاحم همین بحث دردآور احتکار مایحتاج مردم است؛ محتکرین ستون پنجم و پیاده نظام دشمن در این جنگ اقتصادی محسوب می شوند و لازم است دستگاههای امنیتی و دستگاه قضایی کشور با برنامه ریزی مقتدرانه ورود کنند و اجازه سواستفاده به فرصت طلبان ندهند.

,

گودرزی اظهار داشت: ازطرفی از جمله لوازم ضروری در این کارزار حساس و مهم، فعال کردن ظرفیت های داخلی و رفع موانع تولید توسط سایر قوا به ویژه دولت است؛ و اما در حوزه وضع قانون نیز در تلاشیم تا با همکاری سایر نمایندگان اقداماتی مهم صورت پذیرد که از جمله طرح اصلاح قانون چک بود که به تصویب مجلس رسید و همچنین یکی از طرح های مهم دیگر، طرح دوفوریت مالیات بر عایدی سرمایه است.

,

به گفته وی طرح دوفوریتی قانون مالیات بر عایدی سرمایه که با کمک کمیسیون اقتصادی و مرکز پژوهش های مجلس تهیه و به امضای جمعی از نمایندگان رسیده است به زودی اعلام وصول و در معرض رای نمایندگان ملت در صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت.

,

عضو هیات رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: طبق آمار موجود این قانون در حدود صد کشور تجربه شده و در رشد و رونق اقتصادی مجرب و موثر است؛ با وضع قانون مالیات بر عایدی سرمایه، کسانیکه در حوزه بازار غیرمولد سرمایه گذاری میکنند باید مالیات مابه التفاوت خرید و فروش را پرداخت نمایند و این مهم موجب کاهش صرفه در سرمایه گذاری در بخش های غیرمولد خواهد شد و کمک میکند تا نقدینگی از بازار غیرمولد و سوداگرانه مانند مسکن، خودرو، ارز، طلا و... به سمت تولید هدایت و موجب رونق کسب و کار و کاهش تورم در بازار مسکن، خودرو و...گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه