اخبار داغ

باشگاه اوئسکا اسپانیا: از قدوس به فیفا شکایت می‌کنیم

باشگاه اوئسکا اسپانیا: از قدوس به فیفا شکایت می‌کنیم
باشگاه اوئسکا اسپانیا به دنبال انتشار خبر موافقت باشگاه اوسترشوندس سوئد با انتقال ملی‌پوش ایرانی به تیم رن فرانسه از شکایت به فیفا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت اکسپرسن سوئد، باشگاه اوئسکا اسپانیا اعلام کرد قرارداد معتبری با سامان قدوس دارد و می‌خواهند از او به فیفا بابت نقض آن شکایت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوئسکا اسپانیا , سامان قدوس, فیفا ,

سامان قدوس اواخر هفته گذشته به اسپانیا رفت و تصاویری از او هنگام امضای قراردادی با باشگاه اوئسکا منتشر شد. این ملی‌پوش ایرانی به دنبال واکنش تند رئیس باشگاه استرشوندس مبنی بر عدم موافقت با انتقالش به تیم اوئسکا گفته بود فقط برای آشنایی و بازدید از این باشگاه راهی اسپانیا شد و هیچ قراردادی نبسته است.

, استرشوندس ,

در این میان باشگاه اوئسکا اسپانیا معتقد است که قرارداد معتبری با سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی تیم استرشوندس سوئد دارد و می‌خواهد به فیفا شکایت کند.

,

دانیل کیندبرخ، رئیس باشگاه استرشوندس سوئد یکشنبه شب گذشته از پذیرش پیشنهاد باشگاه رن فرانسه برای فروش سامان قدوس خبر داد. همین خبر کافی بود تا باشگاه اوئسکا اسپانیا اعلام کند قصد دارد تا با شکایت از باشگاه سوئدی و سامان قدوس خسارت بگیرد.

, رن فرانسه,
منبع: تسنیم
, منبع: تسنیم]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه