اخبار داغ

یادداشت؛

کاربرد رو و سنگ پا

کاربرد رو و سنگ پا
اصلاح‌طلبان برای کم‌کردن فشار بار مسئولیت خود، به فرافکنی نتایج حاصل از عملکرد ذاتی دولت بر دوش سایر اشخاص و ارگان‌ها نباشند. کمک حال دولتی باشند که از هیچ کاری برای روی کار آمدن آن فروگذار نکرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حامد رجایی در یادداشتی به بررسی فرار اصلاح‌طلبان از پاسخ‌گویی در زمینه عملکرد دولت حجت‌الاسلام حسن روحانی پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
امیدبه کلید!!
, امیدبه کلید!!, امیدبه کلید!!,
سال ۱۳۹۲ انتخابات ریاست جمهوری در شرایطی برگزار شد که فضای عمومی کشور از فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم‌های غرب علیه ایران و عملکرد سال‌های پایانی دولت دهم متأثر است. مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و اسفندیار رحیم مشایی (کاندیدای منتسب به دولت دهم) از سوی شورای نگهبان حائز صلاحیت شناخته نشده و صف‌بندی جریان‌های سیاسی با حضور نامزدهای انتخاباتی شکل می‌گیرد. اصلاح‌طلبان به شدت دنبال یافتن راهی برای بازگشت به قدرت بعد از فتنه ۸۸ هستند. نامزد اصلی آن‌ها محمدرضا عارف در نظرسنجی‌ها وضعیت مناسبی ندارد. این بن‌بست آن‌ها را به فکر چاره انداخته و آن، حمایت از نامزدی است که بیشترین خواسته‌های آن‌ها را برآورده سازد و سازوکار آن، اعلام حمایت مرحوم هاشمی‌رفسنجانی و تکرار رئیس دولت اصلاحات و در نهایت کناره‌گیری محمدرضا عارف هر چند با فشار، شرایط را برای رأی‌آوردن حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی که هیچ سابقه‌ای از فعالیت اصلاح‌طلبی در کارنامه وی مشاهده نمی‌شود، فراهم می‌آورد. اعتدال بستری می‌شود برای احیای مجدد اصلاح‌طلبان، البته از نقش امید به کلیدی که در نقد به وضع موجود از جیب بیرون آمد و قرار شد همه درهای بسته روبروی ملت را باز کند، از تحریم گرفته تا آب خوردن نیز نباید غافل شد.
,
 
,
آب و صابون!!!
, آب و صابون!!!, آب و صابون!!!,
سال ۱۳۹۶ انتخابات ریاست جمهوری! آفتاب برجامی که تازه تلئلو کرده در حالی‌که برخی اظهارنظرها بیان‌گر این است که رفت‌وآمدها و جلسات مکرر و امضای با عجله این توافق، تا حدی نیز برای تأثیرگذاری بر انتخابات ایران بوده است. بازهم نقش روزنامه‌های اصلاح‌طلب در بزک برجام را با تیترهای آن‌چنانی نباید از یاد برد. اتخاذ سیاست کاندیدای پوششی که عهده‌دار آن نیز باز یک اصلاح‌طلب است. بسیج تمامی امکانات از روزنامه‌ها گرفته تا فضای مجازی و سلبریتی‌ها و ... در پیشبرد سیاست انتخاباتی ایشان نمود برجسته‌ای دارد.
,
 
,
لشکر خیالی پشت دروازه‌ها برای جنگ، دیوارکشی پیاده‌روها، در باغ سبز برجام نشان دادن، آب و صابون، ملت ایران یادتان هست، بزرگنمایی دستاوردهای کوچک، چیزهایی است که تئوریسین‌های اصلاح‌طلب با استفاده از تمام امکانات خود در حال پمپاژ آن به بدنه جامعه هستند تا بدینوسیله بتوانند کاندیدای مورد حمایت خود را مجدد بر مسند ریاست جمهوری بنشانند. هر چند که اشتباهات جریان مقابل در طول ایام انتخابات نیز در رسیدن آن‌ها به مقصودشان کمک کرد.
,
 
,
سنگ پا!!!
, سنگ پا!!!, سنگ پا!!!,
اما اکنون، نه امضای کری تضمین بود و نه آمریکا دولت قابل اعتماد، حالایی که تحریم‌های ادامه‌دار رسما برگشته است (غافل نشویم از این‌که بسیاری از راه‌های دورزدن تحریم‌ها در طول مذاکرات برجام در شرایط فعلی غیرقابل استفاده گردیده‌اند) حالایی که با دیدن قیمت سکه انسان شوکه می‌شود. حالایی که دلار خیالی هزار تومانی، ده هزار تومان شده است. حالایی که بی‌سابقه‌ترین قیمت‌ها از ماشین گرفته تا تا پفک را تجربه می‌کنیم. حالایی که منتقدان دولت برای حفظ اقتدار نظام پای کار مراقبت از دولت آمده‌اند تا این‌که بتواند تا ۱۴۰۰ ادامه دهد. در این شرایط این طیف به شدت نگران آینده سیاسی خود برای حفظ قدرت شده‌اند و از صدر تا ذیل آن‌ها، پالس‌هایی برای فرار از آن‌چه که احتمال می‌دهند در نتیجه این شرایط سراغ آن‌ها خواهد آمد، گریزان و دنبال راه نجات، پس لطفا اصلاح‌طلبان دیگر دم از عبور نزنند (البته عبور، جایگاه والایی در قاموس سیاست اصلاح‌طلبان دارد)
,
 
,
و هر لحظه بر طبل من پشیمانم نکوبند، دنبال جایگزینی حاشیه بر متن نباشند، برای کم‌کردن فشار بار مسئولیت خود، به فرافکنی نتایج حاصل از عملکرد ذاتی دولت بر دوش سایر اشخاص و ارگان‌ها نباشند. کمک حال دولتی باشند که از هیچ کاری برای روی کار آمدن آن فروگذار نکرده و تا ۱۴۰۰ نزد افکار عمومی پای ذره ذره حمایتی که برای به قدرت رسیدن این دولت انجام داده‌اند ایستاده تا در آن زمان در مقام پاسخ‌گویی وضع موجود و نتیجه عملکرد ۸ ساله خود باشند. هرچند که احتمالاً ضرب‌المثل رو و سنگ پا این‌جا به کار آید.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه