اخبار داغ

فرماندار گالیکش خبر داد؛

اختصاص اعتبار ۱۶۴ میلیاردی برای گالیکش / جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با افتتاح پروژه‌ها

اختصاص اعتبار ۱۶۴ میلیاردی برای گالیکش / جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با افتتاح پروژه‌ها
فرماندار گالیکش گفت: بالغ‌بر ۱۶۴ میلیارد ریال برای شهرستان گالیکش در قالب چهار منبع اعتباری شامل سرمایه استانی، اعتبارات نفت و گاز، ارزش‌افزوده و توازن، توزیع اعتبار انجام گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ صبح امروز حسن خسروی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی گالیکش با اشاره به کاهش بودجه این شهرستان نسبت به سال گذشته تصریح کرد: میزان اعتبارات امسال ممکن است انتظارات دستگاه‌ها را برآورده نسازد ولی تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی و در نظر گرفتن اولویت‌ها رضایتمندی را برای دستگاه‌ها به‌ وجود آوریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه,

وی افزود: برای شهرستان گالیکش 164 میلیارد و 100 میلیون ریال در قالب چهار منبع اعتباری شامل سرمایه استانی، اعتبارات نفت و گاز، ارزش‌افزوده و توازن، توزیع اعتبار صورت گرفته است.

,

به گفته خسروی؛ مدیران دستگاه‌های اجرایی در طول سال در جذب اعتبارات مرتبط بر اساس تخصیص‌ها و اجرای پروژه‌های خود جدیت را سرلوحه کارهای خود قرار داده و پیگیری‌های مربوطه را جهت تکمیل طرح‌ها انجام دهند.

,

فرماندار گالیکش ضمن اشاره به اینکه اولویت با طرح‌های نیمه‌تمام است تأکید کرد: ان‌شالله با آماده کردن این پروژه‌ها برای دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، توقعات مردم برآورده و کامشان شیرین بشود.

,

وی خاطرنشان کرد: ما در پی تقویت بودجه‌های اعتباری در نقاطی از شهرستان که ظرفیت توسعه و امکان اشتغال‌زایی و درآمدزایی بیشتری دارد، هستیم تا بتوانیم در راستای خدمت‌رسانی و تحقق برنامه‌های موردنظر خود گام مثبتی برداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه