اخبار داغ

تابستانی به‌یادماندنی برای کودکان گالیکش؛

اوقات فراغت تابستانه کودکان گالیکش با کتابخانه سیار داغ شد + تصاویر

اوقات فراغت تابستانه کودکان گالیکش با کتابخانه سیار داغ شد + تصاویر
مدیر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان گالیکش گفت: فعالیت‌های کتابخانه سیار در اوقات فراغت تابستان همراه با پویش گرم کتاب انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ حامد ممشلی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: فعالیت‌های متنوع کتابخانه سیار روستایی گالیکش در اوقات فراغت تابستان، با حضور گرم کودکان و نوجوانان، فضای فرهنگی و هنری، ادبی را در مدارس و مساجد روستایی ایجاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه,

وی افزود: هدف از برگزاری این فعالیت‌ها ترغیب کودکان و نوجوانان به کتاب و کتاب‌خوانی، فراهم نمودن زمینه‌های مناسب برای تحرک و پویایی و کشف و رشد استعدادها و بهره‌گیری از لحظه‌های آزاد است.

,

ممشلی اظهار داشت: تعامل و همکاری با دستگاه‌های مرتبط فرهنگی هنری، پایگاه بسیج، واحد فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره)، واحد فرهنگی هیئت امناء مساجد روستا، جهت بالا بردن کیفیت و رضایت‌مندی اعضا و خانواده‌ها از انجام دادن فعالیت‌ها در مکان‌های مناسب‌تر و همچنین تهیه جوایز از سوی آن‌ها صورت گرفت.

,

به گفته مدیر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان گالیکش اهم فعالیت‌های تابستان امسال، اجرای روخوانی کتاب، قصه‌گویی، نمایش خلاق، نمایش عروسکی، شعرخوانی، کاردستی (اریگامی)، نقاشی، طراحی، نمایش و پخش فیلم، سفالگری، بازی‌های بومی محلی و همچنین برگزاری مناسبت‌ها ازجمله فعالیت‌های ویژه این کتابخانه سیار روستایی است.

,

مدیر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان گالیکش افزود: بچه‌ها در این کارگاه‌ها آموختند که چگونه با زبان قصه، شعر و نمایش، اندیشه‌های درونی خودشان را به شکل هنرمندانه و خلاقانه به اجرا گذاشته و بدون نیاز به تدارکات و ابزار پیچیده‌ای با مخاطب ارتباط برقرار کنند.

,

ممشلی خاطرنشان ساخت: نمایندگان پایگاه بسیج، کمیته امداد امام خمینی (ره) و واحد فرهنگی هیئت امناء مساجد روستا با حضور در برنامه‌ها از فعالان کارگاه‌های فرهنگی و هنری با هدایایی به‌رسم یادبود تجلیل کردند.

,

,

,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه