اخبار داغ

فرماندهی انتظامی استان قم:

برای تامین امنیت باید از توان همه دستگاه ها و سازمان استفاده کرد

برای تامین امنیت باید از توان همه دستگاه ها و سازمان استفاده کرد
فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به اینکه مجموعه اصحاب رسانه نقش دیدبان های ناجا را داند، گفت: استفاده کامل از توان همه دستگاهها و سازمان ها یکی دیگر از رویکردهای مهم است چرا که امنیت بسته مهمی است که همه در تامین آن شریک اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از قم فردا، سردار عبدالرضا آقاخانی در نشست خبری عصر دیروز با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به اینکه یار دوم نیروی انتظامی استان قم اصحاب رسانه هستند، اظهار داشت: تاثیر اصحاب رسانه در اهداف ناجا و تامین امنیت بسیار موثر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: رسانه ها پل ارتباطی بین مردم و ناجا می باشند و این تعامل را رسانه ها بهتر می توانند فراهم کنند.

,

فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به اینکه پنجم هر ماه با اصحاب رسانه نشست خواهیم داشت، گفت: عظمت استان قم را نمی توان با جغرافیا سنجید بلکه باید با دلها دید و سنجید.

,

اصحاب رسانه دیدبان ناجا می باشند

, اصحاب رسانه دیدبان ناجا می باشند,

وی اضافه کرد: مجموعه اصحاب رسانه نقش دیدبان های ناجا را داند و یک عنصر موثر در کیفیت بخشی به فعالیت های ناجا را دارند.

, .,

آقاخانی با اشاره به برخی برنامه های آینده، عنوان داشت: یکی از اهداف مهم ناجا توسعه چتر امنیتی در قم است که به زودی تحقق می یابد و در برنامه‌های شش ماهه دوم سال طرح‌هایی در جهت ارتقای امنیت قم عملیاتی می‌شود.

,

وی در مورد این طرح ها تصریح کرد: ۲ پایگاه آگاهی در ماه آینده در جهت تقسیم بار آگاهی مرکز به بهره‌برداری می رسد.

, .,

فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به افتتاح قرارگاه پلیس راه در ماه آتی، خاطرنشان کرد:  به زودی تعدادی از کلانتری های مصوب غیر دائم که در قم وجود دارد فعال می شود و در جهت ارتقای عده و تجهیزات پاسگاه و کلانتری ها اقدام می کنیم.

,

برای تامین امنیت باید از توان همه دستگاه ها و سازمان استفاده کرد

, برای تامین امنیت باید از توان همه دستگاه ها و سازمان استفاده کرد,

وی افزود:استفاده کامل از توان همه دستگاهها و سازمان ها یکی دیگر از رویکردهای مهم است چرا که امنیت بسته مهمی است که همه در تامین آن شریک اند.

,

فرماندهی انتظامی استان قم گفت: نقش آفرینی رسانه می تواند در تامین امنیت حائز اهمیت باشد و ما رسانه را در کنار خود می بینیم.

,

وی افزود: اجرای طرح هایی در مقابله با باندهای بزه کاری همچون سرقت و مواد مخدر و ناهنجاری های اجتماعی یکی از برنامه های مهم در تامین امنیت است.

,

حضور درمساجد قم برای دیدار با مردم

, حضور درمساجد قم برای دیدار با مردم,

آقاخانی عنوان کرد: تقویت ارتباطات مردمی و حضور در میان مردم و مساجد در جهت شنیدن نظرات و دیدگاهها و ارتباط جامع با جامعه عظیم روحانیت و مراجع تقلید و ارتباط با خانواده شهدا و ایثارگران و بازنشستگان ناجا و طرح ارتقای معیشت کارکنان از دیگر برنامه های در دست اقدام است.

,

وی اظهار کرد: تعامل با اعضای شورای تامین مانند سپاه و اطلاعات و مجموعه امنیتی سیاسی استانداری قم و همچنین سیستم قضائی که رویکرد خوبی در برخورد با پرونده های ارجاعی در اسرع وقت دارد از دیگر اهداف تعریف شده است.

,

فرماندهی انتظامی استان قم بیان کرد: همچنین طرح انتظام بندی استان قم به زودی به صورت میدانی در امور ترافیکی قم اجرایی می شود تا بتوان از سوانح و تصادفات کاست.

,

وی گفت:یکی از دغدغه های مهم نیروی انتظامی توزیع جزئی مواد مخدر در قم است که به صورت محله ای در جهت مقابله با خرده فروشان اقدام می شود.

, .,

آقاخانی ادامه داد:برخورد با مزاحمین خیابانی و توجه به کلانتری ها و پاسگاهها در پاسخگوئی به مردم تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز به عنوان یکی از الویت های مهم از دیگر طرح های مهم در ایجاد امنیت است.

,

وی خاطرنشان کرد:استفاده از حضور پلیس افتخاری و ظرفیت بسیج و سپاه و علما و ارتقای کمی و کیفی خدمت رسانی از دیگر اهداف مهم است.

,

اخبار استان قم اخبار فراملی است

, اخبار استان قم اخبار فراملی است,

همچنین در ادامه برنامه سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه اصحاب رسانه این استان، آگاه، نجیب و پویا هستند گفت: اخبار قم منحصر به این استان نبوده و فرا استانی و فراملی است.

,

حسینی کاشانی ادامه داد: در قم ۲۵۰ نشریه مکتوب اعم از روزنامه، هفته نامه، ماهنامه، فصلنامه و غیره به چاپ می رسد و جایگاه رسانه های این استان بالاست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه