اخبار داغ

فرمانده انتظامی میاندوآب:

خبرنگاران نقش اساسی در ایجاد آرامش جامعه دارند

خبرنگاران نقش اساسی در ایجاد آرامش جامعه دارند
فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: خبرنگاران نقش مهمی در ایجاد امنیت، آرامش و کاهش آسیب های اجتماعی از طریق آگاهی بخشی به مردم دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سرهنگ حسن شیخ نژاد امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان میاندوآب با تقدیر از نقش خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: خبرنگاران و رسانه ها طلایه داران عرصه اطلاع رسانی و حلقه وصل مردم و مسئولان بوده و نقش مهمی در ارتقای آگاهی و دانش عمومی، خبررسانی واقعی به شهروندان بر عهده دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: خبرنگاران و رسانه ها زبان گویای مردم هستند و انتقادات سازنده اصحاب رسانه می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات در جامعه باشد.

,

وی گفت: خبرنگاران در کنار نقد سازنده، منعکس کننده عملکرد مسئولان نیز بوده و همواره این را در نظر داشته باشند که باید در جهت پیشبرد اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند.

,

فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به نقش مهم خبرنگاران در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد:  خبرنگاران در دوران دفاع مقدس در جبهه ها نبرد حق علیه باطل نیز حضور و نقش مهمی در انعکاس اخبار و افشای حقایق داشتند و در این میان نیز  جان خویش را فدای آرمان های انقلاب اسلامی کردند.

,

شیخ نژاد اظهار  کرد: مردم ایران اسلامی؛ شهید صارمی، شهید مرتضی آوینی ها را از یاد نبرده ایم و هنوز صدای شهید رهبر خبرنگار صدا و سیما و خبرنگارانی که از پیروزی های دفاع مقدس می گفتند و مایه خوشحالی مردم ایران می شدند، در گوشمان طنین انداز است.

,

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران از جایگاه والایی برخوردار هستند، گفت: خبرنگاران به بررسی مسایل، مشکلات و نارسایی های جامعه پرداخته  تا زمینه احقاق حقوق قشرهای مختلف جامعه فراهم شود.

,

وی هم چنین با اشاره به اینکه خبرنگاران همواره یار و یاور پلیس در ایجاد امنیت و آرامش بوده اند، اظهار کرد:  خبرنگاران نقش مهمی در ایجاد امنیت، آرامش و کاهش آسیب های اجتماعی از طریق آگاهی بخشی به مردم دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه