اخبار داغ

عکس نوشته؛

جنگ نخواهد شد؛ مذاکره نخواهیم کرد/فتونیوز

جنگ نخواهد شد؛ مذاکره نخواهیم کرد/فتونیوز
یکی میگوید مذاکره با پیش شرط یکی میگوید مذاکره بدون پیش شرط؛ دو کلمه در این باره به مردم بگویم:«جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد.»
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس چندرسانه عصرهامون، رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان با اقشار مختلف مردم با اشاره به شرارت‌های آمریکا و پیشنهاد مذاکره فرمودند:آمریکاییها اخیراً بیشرمانه حرف میزنند. غیر از تحریم دو چیز دیگر را مطرح میکنند: یکی جنگ و یکی مذاکره. شبح جنگ را مطرح میکنند تا ترسوها را بترسانند. در مسئله مذاکره هم یک بازی پیش پاافتاده میکنند. یکی میگوید مذاکره با پیش شرط یکی میگوید مذاکره بدون پیش شرط؛ دو کلمه در این باره به مردم بگویم:«جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد.» 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  سرویس چندرسانه , عصرهامون, ، رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان با اقشار مختلف مردم با اشاره به , شرارت‌های آمریکا و پیشنهاد مذاکره فرمودند:, آمریکاییها اخیراً بیشرمانه حرف میزنند. غیر از تحریم دو چیز دیگر را مطرح میکنند: یکی جنگ و یکی مذاکره. شبح جنگ را مطرح میکنند تا ترسوها را بترسانند. در مسئله مذاکره هم یک بازی پیش پاافتاده میکنند. یکی میگوید مذاکره با پیش شرط یکی میگوید مذاکره بدون پیش شرط؛ دو کلمه در این باره به مردم بگویم:«جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد.» ,

این خلاصه‌ حرف بود که همه‌ مردم ایران بدانند. 

, این خلاصه‌ حرف بود که همه‌ مردم ایران بدانند. ,
, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه