اخبار داغ

خبرنگار صداوسیما مطرح کرد؛

شکایت ایران از آمریکا به نفع کشورمان خواهد بود اگر دادگاه لاهه نگاه سیاسی نداشته باشد

شکایت ایران از آمریکا به نفع کشورمان خواهد بود اگر دادگاه لاهه نگاه سیاسی نداشته باشد
خبرنگار صدا و سیما گفت : اگر دادگاه لاهه به این شکایت نگاه سیاسی نداشته باشد و نفوذهای آمریکا و لابی صهیونیست بر دادگاه حاکم نباشد بر اساس آن چه از مطالب حقوقدانان شنیده ام فکر کنم این پرونده به نفع ما حکم بخورد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن شمشادی خبرنگار صدا و سیما در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در رابطه با شکایت ایران به دادگاه لاهه در خصوص توقیف دو میلیارد دلار بانک مرکزی اظهار داشت : بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و ساقط شدن طاغوت در ایران موارد متفاوتی بین ایران و آمریکا بوده است و به واسطه ظلم هایی که بر ملت ایران روا داشته اند دشمن ایران محسوب می شوند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی گفت : در ۳۸ سال گذشته موارد زیادی را حقوقدانان ما به دادگاه بین المللی لاهه مطرح کرده اند که بعضی موارد به نفع ما و برخی به نفع آمریکا به پایان رسیده اند و این شکایت آخرین پرونده است .

,

خبرنگار صدا و سیما خاطر نشان کرد : اگر دادگاه لاهه به این شکایت نگاه سیاسی نداشته باشد و نفوذهای آمریکا و لابی صهیونیست بر دادگاه حاکم نباشد بر اساس آن چه از مطالب حقوقدانان  شنیده ام فکر کنم این پرونده به نفع ما حکم بخورد .

,

شمشادی عنوان داشت : روند رسیدگی های بین المللی طولانی است و به این زودی ها انجام نخواهد شد ولی این هم پایان دشمنی های آمریکا با نظام جمهوری اسلامی نخواهد بود .

,

وی در پایان افزود :  امیدواریم حقوقدانان ما در دادگاه لاهه بتوانند حضوری قوی داشته باشند و حق مردم ایران را بگیرند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه